Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@09:10:56 GMT

نشست مشترک مجلس و دولت آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۲۴۶۹

نشست مشترک مجلس و دولت آغاز شد

نشست مشترک مجلس و دولت با حضور روسای دو قوه، نمایندگان و جمعی از وزرا از دقایقی قبل در محل صحن مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایمنا، به مناسبت دهم آذرماه و روز مجلس، نشست مشترک قوای مقننه و مجریه با حضور روسای دو قوه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزرا و معاونین رییس جمهوری از دقایقی پیش در صحن علنی مجلس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست به منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم و در راستای هماهنگی میان دو قوا تشکیل شده و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، علاوه بر رییس مجلس و رییس جمهوری، برخی از نمایندگان و وزرای دولت به سخنرانی می‌پردازند.

نشست امروز که از دقایقی قبل و بدون حضور خبرنگاران آغاز شده، غیررسمی است و در ادامه جلسه علنی مجلس طبق روال عادی تشکیل برگزار خواهد شد.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه، جواد اوجی وزیر نفت، فریدون حسنوند رییسی کمیسیون انرژی مجلس، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی، سید شمس الدین حسینی رییس کمیسیون ویژه جهش تولید و الیاس نادران عضو کمیسیون برنامه و بودجه در این نشست به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

آیت الله رییسی و محمد باقر قالیباف پیش از آغاز این جلسه، بر مزار شهدای گمنام حضور یافته و با قرائت فاتحه به آنان ادای احترام کردند.

منبع: ایرنا

کد خبر 539036

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، تا دقایقی دیگر دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز می‌شود.

در حال تکمیل

کد خبر 6093788 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس