Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل ستاد برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ آغاز بهره‎برداری تمامی ورزشگاه‌های مورد استفاده در این رقابت‎ها را ارزشمند و مایه افتخار دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن عبدالله الذوادی در افتتاحیه مسابقات جام کشورهای عربی با اشاره به این موضوع گفت: خوشحالیم که امروز افتتاح و بهره‎برداری رسمی از دو استادیوم البیت و ورزشگاه 974 صورت می‏‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایه افتخار است که یک سال قبل از مسابقات جام جهانی 2022 تمامی ورزشگاه‌ها به مرحله بهره‎برداری رسیده و آماده برگزاری رقابت‌‏ها هستیم.

استادیوم البیت نماد معماری عربی و نشان‎دهنده تاریخ واصالت ماست. در حالی که در ورزشگاه 974 معماری مدرن همراه با زیبایی و ابتکار به تصویر کشیده شده و دوستداران فوتبال از تماشای مسابقات در این دو ورزشگاه لذت می‌‏برند.

اینفانتینو رئیس فدراسیون جهان فوتبال هم در این مراسم از آمادگی کلیه ورزشگاه‌های جام جهانی برای برگزاری این مسابقات در قطر اظهار رضایت کرد و برگزاری مسابقات جام کشورهای عربی را فرصت مناسبی برای تمرین برگزاری مسابقات جام جهانی در قطر دانست.

رقابت نماینده آسیا با تیم پنجم آمریکای جنوبی در مسیر جام جهانی 2022

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی قطر جام جهانی قطر مسابقات جام جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان