Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:18:21 GMT

آلگری: می‌دانستم کار سختی در یوونتوس دارم

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۲۴۸۲

آلگری: می‌دانستم کار سختی در یوونتوس دارم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید با توجه به ترکیب جوان و بی‌تجربه تیمش انتظار پستی و بلندی زیادی را داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته پانزدهم لیگ ایتالیا به مصاف سالرنیتانا رفت و موفق شد با دو گل از سد این تیم عبور کند.

آنها در دو بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان و سری   Aدو شکست برابر چلسی و آتالانتا را تجربه کرده و از شرایط خوبی برخوردار نبودند اما حالا امیدوارند که این پیروزی باعث بازگشت آنها به روند بهبودی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلگری پس از سوت پایان بازی به DAZN گفت:« فکر می‌کنم بازیکنان عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. بازی مقابل سالرنیتانا در برابر هواداران این تیم آسان نبود و ما در نیمه دوم چند بار خطر را با سانترهایی که روی محوطه جریمه ارسال شد تجربه کردیم.»

 

 

این مربی ایتالیایی ادامه داد:« این دوران آسانی نیست. ما به آتالانتا باختیم و نتوانستیم امشب گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. من گفتم یوونتوس چیزهای زیادی به ما بخشیده و حالا ما باید احساسات مسئولیت کرده و این زحمات باشگاه را جبران کنیم. ما باید متمرکز باشیم چون این فصل بارها در برابر تیم‌های کوچک شکست خورده بودیم. بهترین کار ممکن در حال حاضر این است که همه چیز را به سادگی پیش ببریم. ما در تمرینات حرکات پاسکاری را تمرین کرده بودیم و امروز بیشتر روی شرایط روانی تمرکز داشتیم.»

او اضافه کرد:« طبیعتا ما فراز و نشیب‌هایی خواهیم داشت و من هنور در حال شناخت بازیکنان هستم و آنها هم در حال شناخت من هستند. ما هر سه روز یک بار بازی می‌کنیم. من در حالی این چالش را پذیرفتم که می‌دانستم کار دشواری در پیش است. حالا باید مسئولیت بر تن داشتن لباس یوونتوس را بپذیریم و بیشترین بلندپروازی ممکن را از خودمان نشان دهیم.»

یوونتوس با کسب این سه امتیاز، مجموع امتیازاتش از 15 بازی را به عدد 24 رساند و در رده ششم جدول لیگ ایتالیا در فاصله 11 امتیازی ناپولی صدرنشین قرار گرفت.

ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی) یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، گئورگی گولسیانی پس از تساوی پرسپولیس برابر سپاهان اظهار کرد:: ما هنوز تیم دوم جدول هستیم. در نهایت یک تیم قهرمان می‌شود. ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم و بازی‌ها ادامه دارد. نمی‌دانم چرا بازی ما را دوست نداشتید. با سپاهانی بازی داشتیم که قهرمانی‌های زیادی به دست آورده و حریف سرسختی است. انتظار بیشتری از تیم ما نداشته باشد. یک امتیاز گرفتیم و هنوز شانس قهرمانی داریم. ناامید نیستیم، به مبارزه ادامه می‌دهیم و باید دید چه اتفاقاتی می‌افتد.

مدافع گرجستانی پرسپولیس در مورد اینکه چرا تیمش برنده نشد و فرصت صدرنشینی را از دست داد، گفت: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است. انتظار از ما کسب پیروزی بود و حس کردید که همه تلاش خود را کردیم تا برنده شویم. باید گل می‌زدیم و می‌بردیم، اما توپ‌های ما وارد دروازه نشد.

گولسیانی در مورد اینکه چه نظری درباره داوری دارد، گفت: داور لحظات زیادی بازی را متوقف کرد و از جریان انداخت. نکته دیگری ندارم تا درباره داور بگویم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!