Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از ارائه گزارش مشکلات بیمارستان قلب بوشهر، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای برطرف شدن مشکلات این مرکز درمانی اختصاص داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز پس از بررسی مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر، تقویت زیرساخت‌های بهداشتی درمانی استان بوشهر را یکی از ضروریات دانست و اظهار داشت: با همکاری مسئولان وزارت بهداشت طرح‌های خوبی در استان بوشهر اجرا شده ولی تا رسیده به شرایط ایده‌آل و استاندارد راه زیادی در پیش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی مشکلات بیمارستان قلب بوشهر را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه این موضوع با معاون وزیر بهداشت در میان گذاشته شد افزود: در دیدار با معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از معضلات و مشکلات مرکز درمانی قلب بوشهر ارائه و 100 میلیارد ریال اعتبار برای برطرف شدن مشکلات این مرکز درمانی اختصاص داده شد.

جمیری بیان کرد: در کمیته تخصصی وزارت بهداشت موضوع مطرح و مبلغ یاد شده برای خرید تجهیزات مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر تأمین می‌شود.

ضعف جدی زیرساخت‌های درمانی در بلوچستان/ 4 بیمارستان افتتاح می‌شودراه‌اندازی بیمارستان‌های تخصصی و ویزیت رایگان مردم توسط بسیج/ 46 هزار بسته معیشتی توزیع شد   عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی تأمین آمبولانس مورد نیاز بیمارستان‌های دیلم و گناوه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با توجه به تنگناهای بودجه قرار شد هزینه بازسازی 5 دستگاه آمبولانس برای این 2 بیمارستان اختصاص یابد.

وی با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های درمانی خاطرنشان کرد: در این دیدار در مورد وضعیت زیرساخت‌های بهداشتی درمانی دیگر شهرها از جمله چغادک، عالیشهر و خارگ نیز بحث و گفت‌وگو و راهکارهای لازم برای برطرف شدن مشکلات درمانی این شهرها ارائه شد.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون وزیر بهداشت استان بوشهر قلب بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض

معاون اقتصادی وزیر امو خارجه کشورمان به منظور شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد صبح امروز وارد ریاض شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه امروز صبح در فرودگاه ریاض مورد استقبال علیرضا عنایتی، سفیر ایران در عربستان قرار گرفت.

صفری برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» با حضور سران کشورها و سیاستگذاران  اقتصادی کشورهای مختلف جهان به عربستان سفر کرده است.

هدف از این نشست یافتن راه‌حل‌هایی برای چالش‌های جهانی مرتبط با مسائل بشردوستانه، تغییرات اقلیمی و موضوع‌های اقتصادی عنوان شده است.

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایرانتعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد