Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن خدادادیان مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه گفت : نظارت ویژه بر فعالیت نانوایی‌ها با محوریت فرمانداری و با مشارکت اداره بهداشت، معاونت غذا و دارو، غله و خدمات بازرگانی، صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی، اداره استاندارد و بازرسی اصناف انجام می‌شود.

او گفت : در شهرستان کرمانشاه ۱۵ هزار مکان و واحد صنفی تحت نظارت بهداشت هستند که یک سوم این واحد‌ها جز مشاغل حساس به حساب می‌آیند و نانوایی‌ها نیز جز این گروه هستند که باید نظارت ویژه بر فعالیت ان‌ها صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه افزود: در این طرح کیفیت نان و آرد، ساعت کار، تعطیلی‌ها و میزان سبوس گیری مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

خدادادیان افزود: در این بازدید‌ها مشخص شده که بعضی از نانوایی‌ها از آرد‌هایی استفاده می‌کنند که سبوس گندم را بیشتر از میزان استاندارد جدا می‌کنند در صورتیکه به طور استاندارد باید ۳ تا ۵ درصد سبوس گیری انجام شود.

او ادامه داد: استفاده از آرد سفید و بدون سبوس خطر ابتلا به سرطان روده را افزایش می‌دهد در صورتیکه سبوس به دلیل داشتن «گلوتن» و «ویتامین ب» از بروز سرطان روده جلوگیری می‌کند.

خدادادیان با اشاره به فعالیت هزار و ۶ نانوایی در شهرستان کرمانشاه گفت: نان سنگک، تافتون، لواش، نان فانتزی و بربری انواع نان‌های پخت شده در کرمانشاه است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی نظارت و بازرسی شهرستان کرمانشاه نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پور داوودی صبح سه شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دیلم اظهار داشت: بازدید های میدانی کمیته فنی شورای ترافیک شهرستان دیلم از نقاط حادثه خیز باید به صورت مستمر انجام و در خصوص اتخاذ تصمیم و اعلام به دبیرخانه شورای ترافیک شهرستان و استان اقدام شود.

معاون عمرانی فرماندار دیلم با اشاره به اینکه راهداری بایدنسبت به بهسازی و اصلاح خاکریزی دهانه پل ها در سطح محورهای برون شهری شهرستان در اسرع وقت اقدام کند، افزود: توسعه‌، بهسازی و آشکارسازی محورهای برون شهری با نصب سرعتکاه و نصب چراغ های چشم گربه ای در اولویت قرار گیرد.

دبیر شورای ترافیک شهرستان دیلم بیان کرد: شهرداری های دیلم و امام حسن نسبت به نصب بنر اطلاع رسانی و تبلیغاتی در سطح شهر و همچنین در فضای مجازی با موضوع ایمنی موتورسواران در نهادینه شدن و فرهنگ‌سازی این موضوع تسریع کنند و نسبت به رفع نقاط حادثه خیز که توسط پلیس راهور اعلام شده در اسرع وقت اقدام کنند.

کد خبر 6092708

دیگر خبرها

  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • «نان کامل» چه نانی است؟
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • اجرای طرح شهید محمودوند با هدف انسداد مبادی بی‌سوادی در کرمانشاه
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود