Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@23:59:17 GMT

انتقاد تند برانکو به اتفاق عجیب در بازی با عراق+عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۲۷۰۱

انتقاد تند برانکو به اتفاق عجیب در بازی با عراق+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال عراق یکی از رقبای تیم ملی کشورمان در انتخابی جام جهانی 2022 روز گذشته در مسابقات جام جهانی عرب ها در قطر به مصاف تیم ملی عمان رفت که این بازی جنجالی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این بازی تا دقیقه 90 با نتیجه یک بر صفر به نفع عمان زیر نظر برانکو پیگیری می شد که داور یک پنالتی برای عراقی ها گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاق جنجالی در این زمان رخ داد. ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق پشت ضربه پنالتی ایستاد که این اقدام بازیکن عراقی عصبانیت ژلیکو پتروویچ سرمربی موقت عراق را به همراه داشت و این مربی وارد زمین شد و به بازیکن عراقی حمله ور شد.

برانکو در نشست خبری بعد از بازی، گفت: ما در این بازی مستحق برد بودیم. مخصوصا در نیمه دوم بازی عملکرد بهتری از عراق عراق داشتیم. اصلا از قضاوت داور در این بازی رضایت ندارم. او در این بازی گیج بود و نمی توانست تصمیم درستی بگیرد.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره اتفاق عجیب و وارد شدن سرمربی عراق به داخل زمین واکنش تندی داشت و گفت: این اشتباه داور بود. داور باید در این صحنه مربی عراق را با کارت قرمز اخراج می کرد چون او رفتاری غیرقانونی داشت.

انتهای پیام/



 

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابی جام جهانی تیم ملی عمان برانکو سرمربی سابق پرسپولیس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!

حسین ماهینی بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس که مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود، خاطره جالبی از پنالتی «مسی - سوارس» ـی رامین رضاییان و مهدی طارمی به سپاهان تعریف کرد.

او در این باره گفت: من در آن بازی کاپیتان بودم، ما در بازی قبلی دربی را باخته بودیم و استادیوم کاملا پر بود و ۱۰۰هزار هوادار آمده بودند. هیچ کس از این کار آنها خبر نداشت. بعد از این اتفاق برانکو با مهدی و رامین به مدت یک هفته صحبت نمی‌کرد. برانکو به آنها گفت اگر یکبار دیگر این کار را تکرار کنند اخراج خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

tags # رامین رضائیان ، مهدی طارمی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی