Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@19:21:13 GMT

برای حراج صنفی هم بایستی اجازه گرفت!

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۲۸۵۶

برای حراج صنفی هم بایستی اجازه گرفت!

بهنام نیک‌منش، با اشاره به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، کاهش فروش و کاهش توان خرید مردم، گفت: اتاق اصناف از بهار امسال موضوع حذف نمایشگاه‌ها و انتقال تخفیف‌ها به واحد‌های صنفی را در دستور کار قرار داد؛ بنابراین از واحد‌های صنفی خواسته شده تا حد ممکن از سود خود کم کنند تا هر واحد صنفی به‌عنوان یک غرفه نمایشگاهی بتواند مشتری جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی همچنین با بیان اینکه فروش‌های پاییزه و زمستانه این طرح همچنان برقرار است، اظهار کرد: واحد‌های صنفی می‌توانند بدون نیاز به مجوز از اتحادیه‌های خود، تخفیف ارائه کنند.

معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران با بیان اینکه این شرایط با توجه به شرایط اقتصادی کشور و در پیش بودن آیین‌هایی مثل شب یلدا در نظر گرفته شده و ارتباط خاصی با رویداد‌های فرامرزی ندارد، تصریح کرد: شرایط برگزاری حراج متفاوت است و واحد‌های متقاضی برگزاری حراج باید با هماهنگی اتحادیه مربوطه اقدام کنند.

نیکمنش در پایان تاکید کرد که برگزاری حراج حتما نیاز به مجوز اتحادیه دارد و در شهر‌های قرمز و نارنجی به لحاظ کرونایی نیز محدودیت دارد.

گفتنی است که آبان ماه سال گذشته در پی اوج گیری کرونا، در راستای جلوگیری از تجمعات مردمی برگزاری هر گونه حراج صنفی ممنوع شده بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ویروس کرونا حراجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت