Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدعلی پیرسبزی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: سی و سومین جشنواره تئاتر استان بعد از دوسال شرایط کرونا با حضور اهالی هنر برگزار شد.

او با بیان اینکه جشنواره از ۶ تا ۹ آذر در شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان برگزار شد افزود:  در این جشنواره ۱۴ اثر شرکت کردند که از این تعداد ۱۰ اثر پذیرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در این جشنواره ۳ اثر در حوزه دفاع مقدس و ۷ اثر در حوزه هنجارها و آسیب های اجتماعی به روی صحنه رفت.

پیرسبزی افزود: در پایان این جشنواره با نظر هیات داوران دو اثر نمایشی "خوابنامه ملیجکان" به کارگردانی کورش شمس و نمایش "تو را از من گرفتی"  به کارگردانی بهنام خانبازی به جشنواره کشوری تئاتر  فجر پیشنهاد شد.

سید جواد هاشمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم تأثیر مقوله هنر بر روح و روان انسان را عمیق و ماندگار دانست و افزود: نمایش هنری فراتر از تمامی هنر‌ها بوده و حتما تلاش می‌شود به صورت ویژه مورد حمایت واقع شود.

او از هنرمندان خواست بیش از پیش به هنر‌های ارزشی به ویژه حماسه سازی‌ها و دلاورمردی‌های دفاع مقدس بپردازند.

هاشمی بیان کرد: درست است که کار‌های فاخر و خوبی در استان در مورد دفاع مقدس انجام گرفت، اما هنوز جای کار زیاد در این خصوص وجود دارد.

او افزود: می توان از زاویه و زبانی نو و از دریچه هنر نمایش به بیان برخی مشکلات در راستای فرهنگ سازی و تبیین آموزه‌های اخلاقی پرداخت.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد