Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@09:35:35 GMT

طرح وزیر اسرائیلی برای فرودگاه مشترک با فلسطین

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۳۱۰۵

طرح وزیر اسرائیلی برای فرودگاه مشترک با فلسطین

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، عیساوی فریج، وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی در گفتگو با سایت "واینت" اظهار کرد: در شرایطی که نیازهای هوایی اسرائیل در حال افزایش هستند و فرودگاه بن گوریون نیز به شدت به ظرفیت کامل خود نزدیک می‌شود و با توجهبه اینکه تصمیم‌گیری برای تعیین موقعیت فرودگاه جدید اسرائیل مدام به تاخیر می‌افتد، ما باید از منابع موجود برای فرودگاه آماده در عطروت استفاده کرده و آن را به عنوان فرودگاه مشترک اسرائیلی-فلسطینی بازگشایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریج در ادامه گفت: بازسازی و بازگشایی این فرودگاه نیازهای هوایی "قدس بزرگ" و نیز نیازهای ساکنان تشکیلات خودگردان فلسطین به یک درگاه ورود و خروج هوایی را تامین خواهد کرد، عطروت باید به وضعیت قبلی خود بازگردد، ما زیرساخت‌های راهبردی را برای واحدهای مسکونی تخریب نمی‌کنیم، فرودگاه عطروت که می‌تواند ظرف مدت کوتاهی مورد بهره‌برداری دوباره قرار گیرد، به عنوان فرودگاه ثانویه اسرائیل با گذرگاهی فلسطینی استفاده خواهد شد.

وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی افزود: این فرودگاه می تواند سالانه به پنج میلیون مسافر خدمات بدهد و این مساله برای اقتصاد اسرائیل و اقتصاد قدس عالی است، همچنین این فرودگاه برای فلسطینی‌ها که تا الان خروجی هوایی به مقصد کشورهای جهان ندارند، بسیار خوب است، همه اینها با ایجاد یک پوشش امنیتی مناسب که امنیت فرودگاه و مسافران را تضمین کند، محقق می‌شوند.

گفتنی است شهرداری قدس دو هفته قبل طرح ساخت ۹۰۰۰ واحد مسکونی در شهرک عطروت واقع در شمال شهر قدس را در همین منطقه‌ای که قراراست فرودگاه ایجاد شود، تصویب کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یوسف نوری آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین اسرائیل فرودگاه فلسطین فرودگاه مشترک قدس یوسف نوری آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ایران و پاکستان با صدور بیانیه‌ای از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستند که به ماجراجویی‌های اسرائیل در منطقه پایان دهند.

در این بیانیه آمده است: از شورای امنیت می خواهیم که ماجراجویی های اسرائیل در منطقه را متوقف کند. ما از شورای امنیت می خواهیم از هدف قرار دادن تاسیسات دیپلماتیک خارجی توسط اسرائیل جلوگیری کند.

این بیانیه می‌افزاید: ما خواستار توقف فوری و بدون قید و شرط جنگ در غزه، ارسال کمک‌ها و بازگشت آوارگان هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر اسرائیلی: کل غزه را نابود کنید
  • السنوار، کابوس صهیونیست‌ها
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش اسرائیل و شاباک به مصر
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • قمار جنگ اسرائیل و ایران
  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
  • دفتر حماس تا زمانی که برای میانجی‌گری با اسرائیل «مفید و مثبت» باشد در دوحه باقی می‌ماند
  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور