Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ کافی‌ست دلت را روانه صحن و سرای شمس الشموس کنی، همانجا که دری بسته شد؛ همانجا که گره افتاد بر تار و پود زندگیات، همانجا که عزیزت بیمار شد؛ و همانجا که دلت بین الحرمین خواست... کافیست باور داشته باشی که اینجا حج فقراست! - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، چهارشنبه است دلها روانه مشهدالرضا شده است عده‌ای خود را به صحن و سرای حرم شمس الشموس رسانه‌اند و عده‌ای از راه دور و مجازی دل به حریم یار بسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارشنبه‌های امام رضایی؛ به لطف مادرم از کودکی دچار توام...چهارشنبه‌های امام رضایی؛ به لطف مادرم از کودکی دچار توام...چهارشنبه‌های امام رضایی؛ خوشا به حال قطره‌های باران که زائرت شدند

از راه دور و نزدیک همه دلهایشان در حریم قدسی تو می‌چرخد یا امام رضا(ع) حتی اگر به مصلحت گره‌ای باز شود یا نشود این دلها باز هم هر چهارشنبه که هیچ هر لحظه به یاد توست  همانجا که عکس گنبد حرمت می‌شود زیباترین قاب عکس روی دیوار خانه ، همانجا که دست گیری‌ می‌کنیم به برکت نام تو ، همانجا که عکس گنبد طلایی حرمت می‌شود عکس روی گوشی، همانجا که مهر و تسبیح مشهدالرضا می‌شود بهانه‌ای برای آرامش عده‌ای و همانجا که عروس و دامادها زندگیشان را با حضور در صحن و سرایت پیوند می‌زنند ...

یا امام رضا(ع) در این چهارشنبه پاییزی دلم را راهی حرمت کرده‌ام تا خودت ضامنم شوی، تا خودت گره‌های زندگی‌ام را باز کنی، تا خودت یکی یکی از آرزوهای محالم را برآورده کنی اصلا آین چهارشنبه آمده ام تا از همین مشهدالرضا، مسافر کربلا شوم.

 تو همین حرم چه گره‌هایی که وا شده

تو همین حرم چه کسایی سربه راه شدن 

خیلیا از اینجا مسافر کربلا شدن ...

السلام علیک یا شمس الشموش یا علی ابن موسی الرضا(ع)

انتهای پیام/281/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارشنبه های امام رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی افزایش دما در استان مرکزی

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: مطابق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی وضع هوا تا صبح سه شنبه جوی نسبتا پایدار در استان وجود خواهد داشت. بر این اساس طی امروز تا دوشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گفته رضا مرادی از سه شنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور خواهد شد. با فعالیت این سامانه در استان از چهارشنبه تا اوایل هفته آینده در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و افزایش موقتی سرعت وزش باد محتمل است.

او افزود: دمای هوا تا روز چهارشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • وزیر علوم: وقتی آزادی در دانشگاه لگد مال می‌شود، به حرمت دانشگاه و دانشگاهیانمان در ایران می‌بالیم
  • پیش‌بینی افزایش دما در استان مرکزی
  • هزینه 5 میلیونی برای هر ایرانی/ ماجرا چیست؟!
  • نقش بالای شرایط اقتصاد کلان در گسترش فقر/ ظرفیت‌های فقرزدایی بودجه عمومی را محدود کرده است
  • پیش بینی ۷۵۸ هزار میلیارد تومان منابع هدفمندی یارانه
  • ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند
  • هزینه۵میلیونی برای هر ایرانی/بازگشتسرانه حقیقیبه سطح سال۹۰
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج