Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نظر هیئت موسس کانون ایثارگران خط امام(ره)؛ ناصر محمدزاده به عنوان رئیس کانون‌های فرهنگی ایثارگران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حسین شجیعی مسئول روابط عمومی کانون‌های فرهنگی ایثارگران خط امام(ره) به خبرنگاران رسانه‌های جمعی اظهار کرد: به اتفاق نظر هیئت موسس کانون فرهنگی ایثارگران خط امام خمینی(ره) ناصر محمدزاده به عنوان ریاست کانون‌های فرهنگی ایثارگران منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کانون با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس و ارائه خدمات بیشتر در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، پزشکی و حقوقی به اعضای کانون و جامعه ایثارگران و خانواده معظم شهدا در تاریخ 8 آبان 1400  شروع به فعالیت کرده است و هم‌اکنون در دو استان غربی کشورمان (کردستان، آذربایجان غربی) مراکز آن دایر شده است.

 

وی تصریح کرد: عالی‌ترین مرجع سیاست‌گذاری کانون‌های فرهنگی ایثارگران خط امام (ره) هیئت امنای آن است که به زودی اعضای آن به اطلاع عموم مردم شریف اعلام می‌شود.

شجیعی بیان کرد: کانون‌های فرهنگی ایثارگران خط امام(ره) زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارند.

گفتنی است؛ طنین ایثارگران در استان کردستان به منظور ارائه خدمات فرهنگی در سطح استان فعالیت می‌کند و فعالیت و خدمات فرهنگی این موسسه با برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها، حمایت مالی و کمک معیشتی، رفاهی، مطالبه حقوقی جامعه ایثارگران از مراجع ذیربط و غیره انجام خواهد شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی ترویج فرهنگ دفاع مقدس جامعه خانواده تبلیغات اسلامی استان کردستان کردستان کانون های فرهنگی ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس کل دادگستری استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی از شهریور ماه سال 1400 به عنوان مدیرکل دادگستری استان قزوین فعالیت می کرد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام علی عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین برگزار شد.

  حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا در کارنامه قضایی خود سوابقی همچون رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و دادستان رشت را دارد.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد