Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،تیم‌های قشقایی شیراز و رایکا بابل از ساعت ۱۴ فردا پنجشنبه ۱۰ آذرماه در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم خواهند رفت.

رایکا بابل پس از برتری مقابل آرمان گهر، مقابل ویستاتوربین با نتیجه مساوی متوقف شد تا در رقابت‌های جام حذفی، اسپاد تهران را از پیش روی خود بردارد و با انگیزه‌ای مضاعف، برای تقابل با قشقایی به شیراز سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بابلی‌ها ۳ هفته‌ای است که رنگ باخت را به خود نمی‌بینند و با تفکرات پیروز قربانی، برای گرفتن امتیاز مقابل قشقایی در ورزشگاه بعثت شیراز به میدان می‌روند.

در آن سوی میدان، اما تیم قشقایی شیراز با هدایت مهدی رجب‌زاده طعم صدرنشینی در بازی‌های لیگ یک را چشیده است و اصلا حریف آسانی برای رایکا نخواهد بود.

قشقایی در ۲ بازی گذشته خود مقابل شهرداری همدان به تساوی بدون گل دست پیدا کرد و مقابل آرمان گهر نیز در سیرجان، یک بر صفر بازنده شد تا عدم گلزنی این تیم در دو بازی قبلی، به نقطه ضعف آن‌ها تبدیل شود.

شاگردان پیروز قربانی برای کسب اولین برد خارج از خانه فصل خود به شیراز می‌روند و اگر موفق به این مهم شوند، خود را در جمع ۵ تیم برتر رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور خواهند دید.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رایکا بابل لیگ دسته اول فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی

تیم فوتبال گل گهر سیرجان با کسب پیروزی مقابل فجر سپاسی شیراز به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۸ امروز در یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد که با برتری سه بر صفر سیرجانی‌ها همراه بود.

سعید سحرخیزان (۲۷)، روبرتو تورس (۷۸) و مسعود زائرکاظمینی (۸۶) برای گل گهر گلزنی کردند.

دو پاس گل و یک گل تورس کمک کرد تا گل گهر به راحتی در جمع هشت تیم نهایی جام حذفی فصل جاری کشور راه پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم