Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@20:58:42 GMT

پیروزی لیکرز با غیبت لبران جیمز

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۳۷۳۱

پیروزی لیکرز با غیبت لبران جیمز

لیکرز با درخشش ستاره خود، آنتونی دیویس، یک پیروزی دیگر در کنفرانس غرب کسب کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، لس‌آنجلس لیکرز موفق شد با درخشش آنتونی دیویس و راسل وستبروک، بار دیگر علی رغم غیبت لبرون لبران به پیروزی برسد و در مرکز کالیفرنیا، رقیب خود ساکرامنتو کینگز را شکست دهد.

آنتونی دیویس در این مسابقه بهترین گلزن لیکرز بود و با ۲۵ امتیاز، ۷ ری‌باند و ۳ پاس منجر به گل بهترین عملکرد را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین ۱۲ شوت از ۲۲ شوت زده شده را توانست با نرخ تبدیل ۵۴.۵ به ثمر برساند. پس از او نیز وستبروک با ۲۳ امتیاز علاوه بر ۶ پاس منجر به گل و ۵ ری‌باند، از مهمترین بازیکنان لیکرز بود.

لبران جیمز پس از قرار گرفتن در بخش سلامت و ایمنی NBA به خاطر پروتکل‌های مربوط به کووید ۱۹، قادر به همراهی تیمش در این مسابقه نبود. با این حال لیکرز موفق شده در چهار بازی اخیر خود سه پیروزی کسب کند و نتایج دل‌چسبی را کسب کند.

رکورد آن‌ها در حال حاضر ۱۲-۱۱ است و جایگاه هشتم کنفرانس غرب را به خود اختصاص داده‌اند. بازی بعدی لس‌آنجلس لیکرز جمعه آینده خواهد بود که آنها میزبان همشهری‌های خود، لس‌آنجلس کلیپرز هستند. این دربی لس‌آنجلس یکی از سنتی‌ترین بازی‌های ان‌بی‌ای محسوب می‌شود و بسیاری از هواداران بسکتبال در این شهر بدون شک منتظر این بازی هستند.

از سوی دیگر، ساکرامنتو کینگز باید چهارشنبه هفته آینده دربرابر لس‌آنجلس کلیپرز صف آرایی کنند.

کد خبر 539079

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لس آنجلس لس آنجلس لیکرز بسکتبال ان بی ای لبران جیمز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لس آنجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی از ناتوانی واشنگتن در رقابت یک‌تنه با حضور فزاینده چین در جزایر اقیانوس آرام سخن گفت.

بلینکن تاکید کرد که ایالات متحده حتی اگر به تنهایی توانایی رقابت با نفوذ فزاینده چین در این منطقه را نداشته باشد، می‌خواهد گزینه بهتری از چین را در اختیار جزایر اقیانوس آرام قرار بدهد.

وزیر امور خارجه آمریکا ادامه داد: چین بر بسیاری از منطقه‌ها در جزایر اقیانوس آرام سیطره دارد و شاید مساحت این منطقه‌ها بیش‌تر از چیزی باشد که ما بتوانیم بر آن سیطره پیدا کنیم.

همچنین بلینکن به ابتکاری اشاره کرد که در دیدار سال گذشته میان «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا و «آنتونی آلبانیز» نخست‌وزیر استرالیا رسانه‌ای شد و بر اساس آن «گوگل» باید کابل‌های اینترنت را در اقیانوس آرام بکِشد تا کیفیت اینترنت در کشورهای دوردست بهتر شود.

سخنان بلینکن در حالی بیان می‌شود که پارلمان جزایر سلیمان پنجشنبه گذشته «جرمیا مانل» را به عنوان نخست‌وزیر این کشور انتخاب کرد. مانل از حامیان روابط نزدیک با چین است.

روابط نزدیک جزایر سلیمان و چین در خصوص مسایل امنیتی نگرانی ایالات متحده آمریکا و استرالیا را در پی داشته است.

کد خبر 6096423

دیگر خبرها

  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • رونمایی از اسرار یک سیاره جهنمی توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز
  • بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!
  • فوری؛ داروین هم از لس آنجلس لیکرز اخراج شد
  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • آنتونی هاپکینز در نقش آهنگساز مشهور بازی می‌کند
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال