Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس علی ذاکریان در افتتاح مسابقات لیگ کشوری ورزش «فریزبی» دختران در استاد یوم آزادی گنبدکاووس اظهار کرد: بزرگترین رویداد ورزشی «فریزبی» در سطح آسیا با عنوان مسابقات لیگ کشوری دیسک طلایی از ۹ الی ۱۱ آذرماه در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات با حضور ۱۷ استان و از هر استان سه ورزشکار برتر کشور در سه رشته مسافت،ام تی ای و التیمیت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن ورزش «فریزبی» کشور خاطرنشان کرد: این ورزش ورزش مفرح، جذاب و ارزان قیمت بوده که تنها با یک دیسک قابل انجام برای همه اعضای خانواده است و انجمن تلاش دارد تا از طریق فدراسیون این ورزش را وارد آموزش و پرورش کند.


افتتاح مسابقات لیگ کشوری ورزش «فریزبی» دختران در استاد یوم آزادی گنبدکاووس

 

وی ادامه داد: بیش از ۵۲ رشته ورزشی در کشور فعال بوده که بالغ بر ۲۵ رشته ورزشی مجوز کمیسیون ماده پنج را نداشته و ما تلاش داریم تا هفته آینده مجوز این رشته ورزشی را از کمیسیون ماده پنج دریافت کنیم.

ذاکریان گفت: این رشته ورزشی در سال ۲۰۲۰ توکیو و ۲۰۲۴ پاریس کاندید بازی‌های المپیک بوده و تلاش داریم تا با آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم بتوانیم در بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ لوس انجلس شرکت کنیم.


افتتاح مسابقات لیگ کشوری ورزش «فریزبی» دختران در استاد یوم آزادی گنبدکاووس

 

گنبدکاووس پنجمین شهر کشور در ورزش «فریزبی»
سرپرست کل مسابقات ورزش «فریزبی» بانوان در این مسابقات اظهار کرد: از سال قبل  معرفی رشته ورزشی «فریزبی» را آغاز کردیم و خوشبختانه در شهرستان گنبدکاووس استقبال خوبی از این رشته ورزشی شده است.

سیدمحمد حسینی گفت: در حال حاضر ۱۹ هزار و ۴۸ نفر در سطح کشور در این رشته ورزشی فعال هستند و طبق آمار ارائه شده گنبدکاووس پنجمین شهر کشور در ثبت‌نام ورزشکاران در این رشته ورزشی است.

وی بیان کرد: تمام توان استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس بر این اصل قرار گرفته تا این مسابقات به خوبی برگزار شود.


افتتاح مسابقات لیگ کشوری ورزش «فریزبی» دختران در استاد یوم آزادی گنبدکاووس


افتتاح مسابقات لیگ کشوری ورزش «فریزبی» دختران در استاد یوم آزادی گنبدکاووس

 

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان دختران ورزشی ورزش دختران استان گلستان رشته ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس پلیس راه استان گلستان گفت: بارش باران شدید و جاری شدن روان آب‌ها سبب شد محور  کلاله- گنبدکاووس حد فاصل پل روستای بایلر تا اطلاع ثانوی مسدود شود.

سرهنگ شهرکی افزود: رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبدکاووس- کلاله استفاده کنند.

شهرکی گفت: پس از بازگشایی درباره رفت و آمد در این محور اطلاع رسانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی