Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر حمیدی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از ندامتگاه زندان سلماس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام برنامه هایی که در زندان ها اجرا می شود، برای آموزش های عمومی و بازگشت زندانی به جامعه و زندگی سالم است.

وی اظهارداشت: با تمام توان در تلاش هستیم تا زندان های استان تهران به محلی برای اصلاح و تربیت زندانیان و ندامت‌شان از رفتار قبلی تبدیل شود و آنها را برای بازگشت به زندگی سالم رهنمون کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دادگستری سلماس افزود: انتظار می‌رود مردم و مسوولان با حمایت همه جانبه از انجمن حمایت از زندانیان برای برطرف کردن مشکلات زندانیان و خانواده آنان تلاش کنند.

حمیدی اضافه کرد: خیّران و انجمن حمایت از زندانیان نقشی بسیار بزرگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و رسیدگی به مشکلات خانواده زندانیان دارند و مسوولان شهرستان باید از این انجمن‌ها به عنوان یک تشکل مهم مردمی حمایت کنند.

وی گفت: کمک به انجمن حمایت از زندانیان شهرستان و حل مشکلات خانواده زندانیان شهرستان از برنامه‌های دادگستری سلماس  است.

سلماس با حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری ارومیه، مرکز آذربایجان غربی واقع شده است.

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان آذربایجان غربی سلماس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان آذربایجان غربی سلماس انجمن حمایت از خانواده زندانیان آذربایجان غربی سلماس انجمن حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان افزود: در راستای رایزنی های مستمر با خیران و نیکوکاران برای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد، با حضور پزشکی که یکی از فرزندان شهدای والا مقام استان است بخشی ازبدهی ۳۷۰ میلیون ریالی یکی از زندانیان پرداخت  تا وی از زندان آزاد شود.

علی عباس فلاحتی مطلق افزود: زندانیان جرائم غیر عمد مجرم نیستند بر اثر اشتباه غیر عمد و یا بدهکاری مالی وارد زندان شده که نیازمند کمک و مساعدت خیران نیکوکار هستند.
وی از مردم و خیران خواست برای کمک به این گونه زندانیان اهتمام ویژه داشته باشند.

ساختمان ستاد دیه برای جذب کمک های مردمی جنب درب شرقی مصلی امام خمینی یاسوج واقع شده است.
همچنین مردم می توانند وجوهات نقدی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را به شماره کارت بانک ملی۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳  واریز کنند.

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان