Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات دارت و دو صحرا نوردی ایمیدرو که شامل شرکت های فولاد و معدنی کشور می شود امروز به میزبانی باشگاه و کارخانه ذوب آهن در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات دارت ایمیدرو در امروز_ ۱۰ آذرماه_ در سالن استاد حسینعلی توصیفیان باشگاه ذوب آهن اصفهان برگزار شد که ۱۶۰ ورزشکار از شرکت‌های مختلف تحت پوشش ایمیدرو در قالب ۲۰ تیم آقایان و بانوان در این دوره از مسابقات که به میزبانی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مسابقات فوق به صورت گروهی و حذفی برگزار شده و ۴۰ نفر مسئولیت، برگزاری و کارهای فنی مسابقات را برعهده دارند.

در همین خصوص شهداد مرتجی سرپرست ورزشگاه همگانی شرکت سهامی ذوب آهن اظهار کرد: این سومین دوره مسابقات دارت ایمیدرو و شرکت‌های تابعه است که هر ساله برگزار می‌شود. شرکت ایمیدرو کارگروه ورزش و کمیته برگزاری مسابقات دارد که در رشته‌های ورزشی مختلف در حوزه آقایان و بانوان هر سال مسابقات را بین شرکت‌های فولاد و معدنی برگزار می‌کند. ذوب آهن اصفهان میزبان مسابقات دارت و دو صحرا نوردی است که مسابقات دارت امروز و فردا برگزار می‌شود و دو صحرا نوردی همین امروز در کارخانه ذوب آهن انجام می‌شود.

میزبان ۳۶ تیم و ۱۲۰ نفر در مسابقات هستیم

وی ادامه داد: مسابقات دارت در حال حاضر از ۳۶ تیم آقا و خانم انجام می‌شود که جمعاً با کادر فنی تیم‌ها، ۱۲۰ نفر را میزبان هستیم. نحوه برگزاری مسابقات نیز بدین صورت است که مسابقات آقایان و بانوان همزمان اما به صورت مجزا برگزار می‌شود. استقبال از این مسابقات خیلی بهتر از سال قبل بوده اما در رشته‌هایی مثل والیبال و فوتسال که سابقه برگزاری ۱۵ ساله دارد تعداد نفرات بیشتر خواهد بود اما دارت نیز با توجه به نسبت به دو سال قبل نفرات بیشتری شرکت کرده‌اند و کیفیت آن نیز بهتر پیش بینی می‌شود.

دو صحرا نوردی در دو بخش بالای ۴۰ سال و زیر ۴۰ سال است

سرپرست ورزشگاه همگانی شرکت سهامی ذوب آهن تصریح کرد: سعی کرده‌ایم برای میزبانی از تیم‌ها تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. در واقع تیم‌هایی که به مسابقات آمده‌اند با گواهی تست PCR وارد شده‌اند و تلاش ما این بوده است تا تمامی موارد لحاظ شود.

وی افزود: فلسفه برگزاری مسابقات این است که پرسنل کارگر یا کارمند از بدنه کارخانه جدا شوند و همدلی و اتحاد خوبی بین پرسنل شرکت‌های فولادی و معدنی ایجاد شود.

مرتجی با اشاره به مسابقات دو صحرا نوردی نیز اظهار کرد: این مسابقات نیز در رده آقایان و در دو بخش سنی زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال است که در طول ۵ کیلومتر انجام می‌شود که امروز در کارخانه ذوب آهن در حال برگزاری است. ۱۲ تیم شرکت کننده حضور دارند که با گروه سرپرستان و کادر فنی ۱۲۰ شرکت کننده دارد.

مسعود نجفیان، سرپرست فنی مسابقات دارت ایمیدرو نیز با اشاره به میزبانی ذوب آهن از این رویداد اظهار کرد: میزبان مسابقات در این دوره شرکت ذوب آهن اصفهان است. مسابقات در مرحله گروهی به صورت سیصد و یک، دو از سه و در مرحله حذفی پانصد و یک، سه از پنج انجام می‌شود. مرحله نیمه نهایی امروز انجام شده و مرحله نهایی و فینال فردا برگزار خواهد شد. مسابقات دوبل نیز بعد از این برپا می‌شود. این مسابقات نیز پانصد و یک، سه از پنج است که در سطح کشور در همین آیتم انجام می‌شود. سطح بازی از مرحله اول تا حال حاضر که مرحله سوم است بسیار بالاتر رفته و شرکت کنندگان بیشتر شده‌اند.

وی ادامه داد: ۲۰ تیم در مسابقات شرکت کرده‌اند و در مجموع متشکل از ۴۰ زن و ۴۰ مرد می‌باشد و تا این جای کار سطح مسابقات را خیلی خوب ارزیابی می‌کنم و امیدواریم که بتوانیم بازی‌های خوبی را شاهد باشیم و داوری مسابقات نیز در بهترین شکل ممکن انجام شود.

کد خبر 539097

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دارت ایمیدرو دو صحرانوردی تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارخانه ذوب آهن دو صحرا نوردی ذوب آهن اصفهان مسابقات دارت انجام می شود مسابقات نیز ۴۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رییس هیات بوکس همدان با بیان اینکه این مسابقات یادبود مرحوم «محمدامین روستایی» نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس است، گفت: ۳۱ استان کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

سعید دهقانی آزاد افزود: این مسابقات با شرکت ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوه‌نوردی ممنوع!
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری