Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صابری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به آخرین وضعیت پیش‌بینی آب و هوای استان اظهار داشت: براساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی و با توجه به ورود سامانه بارشی به استان، شاهد بارش متناوب باران و برف و وزش باد گاهی شدید در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: از اواخر وقت روز پنجشنبه با خروج تدریجی سامانه بارشی، ضمن کاهش ناپایداری‌های جوی، دمای هوای استان نیز بین ۶ تا ۱۰ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به وزش باد طی امروز در استان عنوان کرد: سرعت وزش باد تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت بوده و تا اواخر وقت امروز ادامه خواهد داشت.

صابری تصریح کرد: سامانه بارشی در استان از بعد از ظهر چهارشنبه تا اواخر وقت روز پنجشنبه و در مناطق مرتفع و سردسیر استان به طور بارش برف خواهد بود.
وی با اشاره به سردترین و گرم‌ترین شهر استان افزود: طی شبانه‌روزی گذشته پلدشت یک درجه سانتی‌گراد سردترین و  اشنویه ۲۱ گرمترین شهر استان بوده است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: بایستی  آمادگی لازم در خصوص آبگرفتگی معابر شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزندگی جاده‌های مواصلاتی و تجهیز خودروها به لوازم زمستانی و گرمایشی و عدم صعود به ارتفاعات، محکم کردن سازه‌ها، گلخانه‌ها و بنرهای تبلیغات در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان سامانه بارشی هواشناسی کاهش دما عدم صعود به ارتفاعات آبگرفتگی معابر وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی

سرپرست اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: پیرو ورود سامانه بارشی جدید به خراسان شمالی، هشدار زرد هواشناسی برای روز سه‌شنبه صادر می‌شود.

وی وزش باد لحظه‌ای شدید را از مخاطرات این سامانه دانست و افزود: این پدیده در بیشتر نقاط استان به همراه بارش باران و رگبار و رعد و برق خواهد بود.

سرپرست اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی از احتمال وقوع تگرگ در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از ذهن نیست.

هاشمی گفت: از بعدازظهر چهارشنبه موج جدید بارشی به استان وارد می‌شود و تا پنج‌شنبه شب به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

کد خبر 751069

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • ۲ هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • سامانه بارشی جدید امشب وارد خوزستان می‌شود
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد