Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@18:20:44 GMT

سقوط نوشاد و نیما در رنکینگ جهانی

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۵۳۸۶

سقوط نوشاد و نیما در رنکینگ جهانی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جدیدترین رده بندی فدراسیون جهانی تنیس روی میز بعد از مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا اعلام شد که براساس آن ۲ ملی پوش کشورمان نیما و نوشاد عالمیان هر کدام با یک رده سقوط در این رده بندی مواجه شدند.

نوشاد که در رده ۶۹ قرار داشته به رتبه ۷۰ و نیما نیز به رده ۱۲۷ سقوط کرد.

امیرحسین هدایی دیگر بازیکن ایران که در آمریکا حضور داشت از رده ۱۶۵ به جایگاه ۱۵۹ صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بانوان نیز ندا شهسواری یک پله سقوط کرد. این بازیکن در حال حاضر با رتبه ۲۱۴ جهان، بهترین رده را در میان دختران ایرانی در اختیار دارد. مهشید اشتری و شیما صفایی به ترتیب با رنکینگ ۳۳۹ و ۴۰۳ در رده‌های بعدی قرار دارند.

بیشتر بخوانید

روادید رئیس فدراسیون تنیس روی میز برای حضور در آمریکا صادر نشد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنیس روی میز نیما عالمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان

طرفداری| ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز ایران در رقابت با نفر چهارم رنکینگ جهان به پیروزی رسید و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات عربستان صعود کرد.

در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تنیس روی میز عربستان، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران رقابت نزدیک و جذابی را مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان داشت و در پایان توانست پیروز شود. نوشاد عالمیان  در رقابت با لیانگ از چین که نفر چهارم رنکینگ جهان است با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود کرد.

عالمیان در گیم اول رقابت نزدیکی با بازیکن چین داشت و با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ شکست خورد. او گیم دوم را توانست  با نتیجه ۱۰ بر ۶ به نفع خود به پایان برساند. او گیم سوم را واگذار کرد اما در گیم چهارم توانست حریف خود را شکست دهد. در گیم پایانی هم عالمیان با نتیجه ۱۱ بر ۵ پیروز شد.

نوشاد پیش از این در جدول مقدماتی بازیکنانی از اتریش، بلژیک و مصر را شکست داده بود. در جدول اصلی هم بازیکن چین تایپه که نفر ۲۹ رنکینگ جهان است را مغلوب کرد. عالمیان به دنبال ارتقاء جایگاه خود در رنکینگ جهانی است.

نتیجه بازی به شرح زیر است:

نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان) ۳ - لیانگ از چین (رنکینگ ۴ جهان) ۲

امتیاز: ۱۲ - ۱۴، ۱۱ - ۶، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۹، ۱۱ - ۵

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شاهکار نوشاد عالمیان در عربستان
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با شکست نفر چهارم جهان
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹