Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ آیین تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران رویدادهای بین‌المللی ورزش کشتی شهرستان ایذه در سال ۱۴۰۰ برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایذه، همایش تجلیل از مدال‌آوران کشتی شهرستان ایذه با حضور پرشور مردم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید میثم موسوی امام جمعه، حسن نبوتی فرماندار، مرادی جانشین ناحیه مقاومت شهرستان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار شد.

سید‌میثم موسوی امام جمعه شهرستان ایذه با تبریک به قهرمانان کشتی برای کسب مدال‌های رنگارنگ در مسابقات اخیر بین‌المللی اظهار کرد: ورزشکاران و قهرمانان رشته کشتی که در مسابقات مختلف مختلف افتخار آفرینی کرده‌اند سزاوار حمایت مسئولان هستند.

لیگ برتر کشتی فرنگی| تقویت نماینده ایذه با 2 کشتی‌گیر خارجی و یک ملی‌پوشکاکاحاجی: به من گفتند باید ساکت شوی اما کسی صدایش در نیامد/ دیگر انتقادی از هیئت خوزستان ندارم!کشت قراردادی تنها راه نجات کشاورزی استان خوزستان است

در این مراسم فرماندار شهرستان ایذه گفت: کشتی یکی از رشته‌های اصیل در کشور و شهرستان ایذه است که همیشه قهرمانان و پهلوانان بیشماری را در این رشته پرورش داده و تقدیم جامعه کرده است.

حسن نبوتی افزود: کشتی از رشته‌های مدال‌آور عرصه‌های جهانی، ‌بین‌المللی و المپیک محسوب می شود بنابراین توجه بیشتر به این رشته پرطرفدار بخصوص در شهرستان ما که مهد کشتی فرنگی محسوب می شود ضروری است.

در این مراسم با اهدا لوح تقدیر و جوایزی از مدال‌آوران مسابقات بین‌المللی تجلیل شد.

انتهای پیام/ 331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان ایذه مدال آوران بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، محمدکاظم رحیمی نژاد با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم، افزود: با مصوبه شورای آموزش و پرورش استان از هر منطقه یک معلم ماندگار معرفی و از ان‌ها تجلیل می‌شود که مجموعا ۱۶ معلم ماندگار در هفته معلم از آنها تقدیر می‌شود.
وی با اشاره به تجلیل از ۴۰ معلم نمونه استان یزد نیز گفت: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان نواحی و مناطق استان برگزیده شده‌اند.
وی اظهار کرد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بر اساس شاخص‌های تعیین شده صورت گرفته است.
رحیمی نژاد ادامه داد: همچنین امسال برای انتخاب معلم نمونه از دانش اموزان، معلمان در سطح مدرسه نظرخواهی انجام شده است به نسبت جمعیت هر معلم در شهرستان و منطقه سهمیه اختصاص داده شده که از هر شهرستان، استانی و منطقه معلم نمونه انتخاب شده است.
۲۷۰ هزار دانش اموز در استان یزد تحصیل می‌کنند و ۱۶ هزار فرهنگی، تعلیم و تربیت این تعداد دانش اموز را برعهده دارند.
از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه هفته بزرگداشت معلم نامگذاری شده است

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • ویدیو/ تأمین حقوق ملت فلسطین یک مطالبه بین‌المللی است