Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@04:21:26 GMT

انتقاد سازنده رسانه‌ها را می‌پذیریم

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۵۸۷۹

انتقاد سازنده رسانه‌ها را می‌پذیریم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  نشست مشترک خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با اعضای شورای تامین شهرستان زرند با حضور علی صادق زاده فرماندار و رئیس شورای تأمین، حجت الاسلام بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب و سایر اعضای شورای تامین در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی صادق زاده در ابتدا این نشست با بیان اینکه فضای مجازی می‌تواند برای ارتقا و توسعه همه جانبه شهرستان قدم بردارد، اظهار داشت: رسانه می‌توانند با انتقاد سازنده، فضای مدیریتی جدیدی را فراهم کند تا بتوانیم دستاورد‌های نظام و انقلاب را به گوش مردم برسانیم و از سوی دیگر تنگنا‌ها و مشکلات مردم را بیان کنیم.

اوتوسعه و اقتدار نظام اسلامی را مدیون امنیت عمومی حاصل از رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر دانست و گفت: امروز یکی از بزرگترین تکالیفی که بر دوش مسئولین میباشد، خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

فرماندار زرند ضمن بیان خاطراتی از نحوه شهادت و بازگشت پیکر مقدس اخوی خویش (شهید حسین صادق زاده) نوجوان و جوانترین شهید آزاده کشور که در اسارت زیر شکنجه‌های شدید و بی رحمانه بعثی‌ها به فیض شهادت نائل آمد و همچنین دیگر برادر شهیدش مهدی صادق زاده، یادآور شد: امروز اگر دین شهدا جهت خدمت به مردم بر گردن ما نبود، لحظه‌ای در این پست‌ها و منسب‌ها نمی‌ماندیم.

صادق زاده با اشاره به برخی ناملایمتی ها، انتشار غیر واقعی اخبار، هجمه‌های مسموم، هدفمند و تنگ نظری‌های مغرضانه در سطح فضای مجازی و یا در بعضی از رسانه‌ها بر علیه افراد حقیقی و حقوقی، افزود: معتقدیم رسانه‌ها باید بدور از هرگونه جانبداری سیاسی، حزبی و یا شخصی، سواستفاده رسانه‌های معاند، بیگانه و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را فراهم نکنند.

رئیس شورای تأمین شهرستان زرند ضمن تأکید بر احترام متقابل رسانه و مسئولین افزود: تلاش ها، سماجت‌ها و پیگیری‌های خوبی برای رفع مسائل و مشکلات بر سر راه پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای شهرستان داشته ایم و مسئولین تمام توان خود و حتی بیشتر از آن را برای رفع مشکلات همشهریان بکار بسته اند.

او در پایان یادآور شد: آرامش، توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان در گرو قدردان بودن و استفاده حداکثری از فرصت‌ها است، لذا فضای مجازی و رسانه‌ها می‌توانند در این امر راهگشا و یاری دهنده مسئولین باشند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصحاب رسانه فرمانداری فضای مجازی صادق زاده رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • ببینید | حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!