Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، پیش از شیوع ویروس کرونا در سال ١٣٩٨، حدود ٤٤٣ ناشر برای حضور در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان ثبت‌نام کرده بودند؛ اما این آمار در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان با افزایش ۱۵۷درصدی همراه بوده و به ۱۱۳۹ ناشر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از بین ۱۱۳۹ ناشر متقاضی حضور در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان، ٥١ ناشر از اصفهان برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند. ناشران سراسر کشور از بیست‌ونهم آبان‌ماه تا هفتم آذرماه ۱۴۰۰ فرصت داشتند برای ثبت‌نام در این نمایشگاه به نشانی اینترنتی www.ketab.ir مراجعه کنند.

بر اساس این خبر، افزایش حضور ناشران نسبت به نمایشگاه فیزیکی، ایجاد زمینه مساعد برای معرفی بیشتر و کامل‌تر کتاب‌های ناشران، صرف وقت و هزینه کمتر برای جست‌وجو و انتخاب و خرید کتاب توسط بازدیدکننده، امکان مشاهده عناوین بیشتر از ناشران مختلف با موضوعی واحد، افزایش دامنه انتخاب کتاب و... از جمله مزایای برگزاری نمایشگاه مجازی استانی کتاب است.

بنا بر اعلام، خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان را با هدف فراهم کردن زمینه حضور بیشتر ناشران نسبت به نمایشگاه فیزیکی، امکان توزیع عادلانه یارانه حمایتی در تمام نقاط استان و کمک به توزیع مناسب کتاب در سطح کشور از بیستم تا بیست‌وششم آذرماه ١٤٠٠ به مدت هفت روز برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب ناشران کتاب وزارت ارشاد نمایشگاه مجازی کتاب کتاب استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان

این نمایشگاه و رویداد حمل‌ونقلی با حضور ۳۵ شرکت دانش بنیان، فناور، دانشجویان، استادان و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی تا چهاردهم اردیبهشت دردانشگاه صنعتی اصفهان ادامه دارد.


کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل‌ونقل ریلی از محور‌های برگزاری دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان است.


 این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل‌ونقل ملی و استانی و کلان شهر‌ها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد.


ساعات بازدید از نمایشگاه ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • تحلیل وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید