Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:17:11 GMT

توسعه و تقویت بازارهای داخلی و خارجی خرما ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۶۱۷۶

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی صبح چهارشنبه در مراسم سومین میز ملی خرما در دشتستان اظهار داشت: زنجیره ارزش خرما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید برای توسعه این بخش اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بوشهر از استان‌های خرماخیز کشور است تصریح کرد: ۷۵ شرکت از ۱۱ استان کشور در نمایشگاه خرمای بوشهر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به همایش میز ملی خرما در دشتستان خاطرنشان کرد: همه ذی‌نفعان خرما در این نشست حضور دارند و امیدواریم تصمیماتی اتخاذ شود که منفعت آن به کشاورزان، فعالان خرما و صادرکنندگان برسد.

کد خبر 5365294

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر بوشهر سید حسین حسینی خرما ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا زلزله لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا عکس استانها خطبه های نماز جمعه بسیج ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه، عصر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: این استان از حیث کیفیت و کمیت هنرستان‌های جوار صنعت، برترین استان کشور است و با ورود به هنرستان‌های جوار صنعت، موجی از انرژی دانش آموزان و معلمان دریافت می‌شود.

وی افزود: برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دبیرستان در سال جاری یکی از مهمترین رویدادهای آزمونی تاریخ کشور است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار مرکزی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان راه نجات کشور یاد کرد و گفت: تقویت آموزش مهارتی در نظام آموزش و پرورش در گرو تأمین توسعه زیرساخت‌ها و تقاضا محوری است.

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل مرتبط با هنرستان‌های استان مرکزی افزود: این نمایشگاه در انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به هنرستان بسیار تأثیرگذار خواهد بود و امید است شمار برگزاری این نمایشگاه‌ها در این استان افزایش یاید.

کد خبر 6090418

دیگر خبرها

  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • افزایش سهم ایران از بازارهای جهانی با تقویت صادرات سفال
  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی