Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود اعلام باشگاه استقلال برای میزبانی نشست خبری دربی پایتخت، سازمان لیگ برای گفت‌وگوی رسانه ای مربیان دو تیم قبل از بازی روز شنبه زمان و مکان تعیین کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز جمعه 12 آذر در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه به شرح زیر است:

جمعه 12 آذر 1400

ساعت 12:30، نشست خبری یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس
ساعت 13، نشست خبری فرهاد مجیدی سرمربی استقلال

دربی پایتخت در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 16 روز شنبه 13 آذر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، سازمان لیگ در حالی محل برگزاری نشست خبری دربی را مشخص کرد که باشگاه استقلال امروز (چهارشنبه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود با توجه به میزبانی استقلال در دربی، این باشگاه میزبان نشست خبری خواهد بود.

باشگاه استقلال: میزبان دربی هستیم و خودمان نشست خبری را برگزار می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهاد مجیدی یحیی گل محمدی پرسپولیس استقلال دربی پایتخت فرهاد مجیدی یحیی گل محمدی پرسپولیس استقلال دربی پایتخت باشگاه استقلال سازمان لیگ نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد

سازمان لیگ زمان برگزاری قرعه‌کشی دور یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را تعیین کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت 14 روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرده‌اند.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی