Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@16:46:58 GMT

کشف ۳۰ تن شکر قاچاق در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۶۵۷۴

کشف ۳۰ تن شکر قاچاق در اصفهان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: مأموران انتظامی شهرستان اصفهان، هنگام گشت زنی در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان به یک دستگاه کامیون فوتون که در حال تخلیه شکر بود مشکوک شدند.

وی ادامه داد: این خودرو حامل ۱۰ تن شکر بود که مدارک قانونی مربوطه توسط راننده ارائه نشد و خودرو و محموله توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۳۰ میلیارد ریال اعلام شده است بیان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ اکبری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا به شدت مقابله خواهد کرد و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در این خصوص، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالکریم ساسانی گفت: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده ها به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی داراب با بیان این که در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی