Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آن‌طور که روابط عمومی اسنپ می‌گوید، در طرح نیکوکاری باشگاه مشتریان اسنپ، با مشارکت گسترده کاربران، امکان ۴۰ هزار ساعت آموزش آنلاین رایگان برای افراد دارای معلولیت فراهم شده است. همچنین اسنپ همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت دو تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی برای استفاده از خدمات مشاوره پزشکی و سفارش دارو با نسخه در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این کاربران راننده دارای معلولیت از سال‌های ابتدایی فعالیت این تاکسی اینترنتی تا به امروز از پرداخت کمیسیون معاف هستند. مجموع تعداد کاربران راننده دارای معلولیت اسنپ بیش از ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر اعلام شده است.

۴۰ هزار ساعت آموزش آنلاین رایگان

حمایت از افراد دارای معلولیت شرط اساسی برای تحقق حقوق بشر، توسعه پایدار، صلح و امنیت است. برای رسیدن به یک آینده بهتر لازم است که تمام افراد جامعه خود را در زمینه احقاق حقوق افراد دارای معلولیت مسئول بدانند. یکی از مهم‌ترین حوزه‌های مسئولیت اجتماعی برای شرکت اسنپ از ابتدای فعالیتش حمایت از افراد دارای معلولیت بوده است. به همین دلیل اولین طرح نیکوکاری باشگاه مشتریان اسنپ هم با همکاری مؤسسه خیریه «رعد» به آموزش منجر به اشتغال افراد دارای معلولیت اختصاص داده شد. روابط عمومی اسنپ همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت از مشارکت گسترده کاربران در این طرح خبر داد. با مشارکت کاربران این اپلیکیشن ۴۰ هزار ساعت آموزش آنلاین رایگان در زمینه‌های دیجیتال مارکتینگ، نرم افزارهای گرافیکی، طراحی وب، دروس عمومی، صنایع دستی و دوره‌های اداری در اختیار افراد دارای معلولیت قرار گرفت و اولین طرح نیکوکاری کلاب به پایان رسید.

تخفیف ویژه مشاوره پزشکی و ارسال دارو

از آنجایی که مراجعه حضوری به مراکز پزشکی در شرایط کرونا برای افراد دارای معلولیت با چالش‌هایی همراه است، اسنپ برای افراد دارای معلولیت دو تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی ویژه استفاده از سرویس «پزشک و مشاور» و سرویس «داروخانه» در نظر گرفته است. اسنپ‌دکتر در طرح «سلامتی ببخشیم»، از ۱۲ تا ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۰، به تمامی افراد دارای معلولیت برای دریافت مشاوره پزشکی و روانشناسی و همینطور سفارش آنلاین نسخه دارو خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

تمامی افراد دارای کارت معلولیت عضو بهزیستی می‌توانند در طرح «سلامتی ببخشیم» شرکت کنند و تصویر کارت عضویت و کارت ملی خود را به همراه شماره تلفن همراهی که شخص خودشان یا همراهشان با آن در سوپر اپ اسنپ ثبت‌نام کرده‌اند، به واتس‌اپ اسنپ‌دکتر به شماره ۰۹۰۵۴۶۵۷۲۵۸ یا به صفحه‌ اسنپ‌دکتر در اینستاگرام ارسال کنند.

پس از تأیید مدارک، به این افراد یک کد تخفیف برای دریافت مشاوره پزشکی و روانشناسی رایگان و یک کد تخفیف برای تهیه آنلاین نسخه دارو (تا سقف ۲۰۰ هزار تومان) پیامک می‌شود. این تخفیف تنها برای شخص معرفی شده قابل استفاده است. خدمات داروخانه اسنپ در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، اهواز، اصفهان، تبریز، ارومیه و مشهد قابل دسترسی است.

واجدین شرایط، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با پشتیبانی اسنپ‌دکتر به شماره ۰۲۱۴۹۱۸۷۶۵۴ تماس بگیرند.

معافیت از کمیسیون کاربران راننده دارای معلولیت

اسنپ به منظور حمایت از جامعه معلولان از سال‌های ابتدایی فعالیت خود کاربران راننده دارای معلولیت را از پرداخت کمیسیون معاف کرده است. این اقدام گامی مهم در جهت تشویق افراد دارای معلولیت به حضور بیشتر در جامعه و اشتغال‌زایی برای این گروه به شمار می‌رود. بنا بر گزارش اسنپ، مجموع تعداد کاربران راننده دارای معلولیت اسنپ بیش از ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر است.

همه‌گیری کرونا یک‌بار دیگر به همه مردم جهان یادآور شد که بدون همکاری یکدیگر نمی‌توان فردایی را متصور شد، حالا وقت آن است تا همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت بار دیگر برای دستیابی تمام افراد جامعه به حقوق برابر خود کوشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5365413

منبع: مهر

کلیدواژه: اسنپ معلولیت روز جهانی معلولان کسب و کار قیمت خودرو سرمایه گذاری گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو کنکور تولید خودرو تجهیزات الکترونیکی صنعت خودروسازی خرید آنلاین مسکن لیزر فرابورس کاربران راننده دارای معلولیت افراد دارای معلولیت مشاوره پزشکی اسنپ دکتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران

آفتاب‌‌نیوز :

 آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت جو بایدن که به چین سفر کرده است، روز جمعه در پکن با شی جین پینگ، رئیس جمهوری این کشور دیدار و گفتگو کرد و گفت که در خصوص چگونگی نقش سازنده چین در «بازدارندگی حکومت ایران» و گروه‌های وابسته به آن در تشدید تنش‌ها در خاورمیانه (غرب آسیا) گفتگو کرده است.

بلینکن تصریح کرد: «من فکر می‌کنم روابطی که چین [با حکومت ایران]دارد می‌تواند در تلاش برای آرام کردن تنش، جلوگیری از تشدید و گسترش آن مثبت باشد و ما توافق کردیم که به طور منظم در باره این موضوع در ارتبط باشیم و مطمئنم که این طور خواهد بود.»

وزیر خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران در عین حال، چین را متهم کرد که با تداوم ارسال اقلامی که روسیه می‌تواند از آن‌ها در ساخت تسلیحات استفاده کند، به این کشور در ادامه حملات به اوکراین کمک می‌کند.

او مدعی شد: چین با تامین ریزتراشه‌ها و قطعات مکانیکی که می‌تواند برای اهداف نظامی استفاده شود به روسیه در این جنگ کمک می‌کند.

بلینکن در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان آمریکا نیز در پایان این سفر گفت که از دیدار خود برای مطرح کردن نگرانی‌های دولت بایدن در مورد حمایت چین از پایگاه صنعتی دفاعی روسیه استفاده و تاکید کرده است که در صورت حمایت، اقدامات بیشتری از سوی واشنگتن مانند گسترش تحریم‌های موجود علیه بیش از ۱۰۰ نهاد و فرد چینی انجام خواهد شد.

آمریکا ادعا می‌کند که حمایت چین، روسیه را قادر می‌سازد تا تولید تانک، مهمات و خودرو‌های زرهی را افزایش دهد و به حمله خود به اوکراین ادامه دهد.

بلینکن افزود: «ما به چین گفتیم که اگر این حمایت متوقف نشود، اقدامات را افزایش خواهیم داد و احتمالا سایر کشور‌ها نیز این کار را خواهند کرد. ما به دنبال این هستیم که آن‌ها این حمایت را متوقف کنند، و اگر این کار را نکردند، ما اقدام خواهیم کرد.»

وزیر خارجه آمریکا از ارائه جدول زمانی برای اقدامات بیشتر خودداری کرد و گفت که همتایان چینی او نقش این کالا‌ها را در جنگ اوکراین بی اثر دانسته اند، اما این کالا‌ها را تجارت با روسیه توصیف کرده و گفته اند که موفقیت مسکو به چین بستگی ندارد.

پکن پیش از این از آمریکا به عنوان «اتهامات بی اساس» درباره «تجارت و مبادلات عادی اقتصادی» بین چین و روسیه انتقاد کرده بود.

چین مدت‌ها اعلام کرده است که در جنگ اوکراین بی طرف است و همچنان خود را به عنوان یک میانجی بالقوه صلح در مناقشه معرفی می‌کند، درحالی که از زمان آغاز جنگ روابط اقتصادی، استراتژیک و دیپلماتیک خود را با روسیه تقویت کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • واکنش کاربران به اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • باقری: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است