Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  نهمین دوره مراسم معرفی و تجلیل از برندهای برتر خراسان رضوی با رویکرد حمایت و رفع موانع توسعه برندهای ملی  در محل انجمن مدیران صنایع خراسان  با حضور مقامات استانی برگزار شد.

محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف مشهد ضمن قدررانی از حضور مدیران انجمن صنایع خراسان گفت: با توجه به برگزاری نشست‌های حوزه برندینگ در چند سال اخیر، ۷ مورد را به صورت اختصاصی با حوزه اصناف همکاری و مشارکت داشتیه ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به ارائه خدمات بهتر برای افرادی که میخواهند در حوزه برندینگ شرکت کنند، افزود: برندینگ نیازمند ساخت کلینک مشاوره برای عواملی همچون ارائه خدمات ارزشمند، ارتباط با مشتری و جلب رضایت است.

رئیس اتاق اصناف مشهد ادامه داد: افراد مدت زیادی به دنبال راه اندازی برند خود هستند، اما به دلیل اینکه مشاوره تخصصی به آن‌ها داده نمی‌شود، متاسفانه از تجربه و ارتباط مداری با مشتریان خود بهره نمی‌برند.

بنانژاد با اشاره به مهم‌ترین عاملی که در حوزه برندینگ باعث ایجاد اختلال می‌شود، بیان کرد: سرقت ایده مهم‌ترین عاملی است که صاحبان برند‌ها را به چالش می‌کشد و  باعث ناعدالتی مالیاتی خواهد شد.

رسولیان معاونت سازمان صنعت، معدن، تجارت گفت: با اشاره به آمار‌های حوزه برندینگ در چند سال اخیر نشان دهنده رشد در حوزه تولیدات داخلی زیر نظر شهرک‌های صنعتی بوده است.

او افزود: در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰ طرح در شهرک‌های صنعتی کشور فعال است که میتواند تاثیری بسیار ارزشمندی در اقتصاد کشور به همراه داشته باشد.

معاونت سازمان صنعت، معدن، تجارت خراسان رضوی با اشاره به واردات محصولات ادامه داد: صنعت تولیدات در کشور امسال نسبت به سال گذشته ۸ درصد رشد کرده و این آمار نشان دهنده این است که در حوزه تولیدات به خودکفایی رسید‌ه ایم و خیلی از محصولات صنعتی دیگر نیازمند واردات از کشور‌های نیست.

نظری استاندار خراسان رضوی گفت: فعالان اقتصادی به صورت جدی حمایت خواهند شد و امیدواریم با یاری مسئولان زیر ربط هیچ مانعی برای پیشرفت این افراد در حوزه عرصه اقتصادی وجود نداشته باشد.

او افزود: فعالیت افراد در حوزه برندینگ نتیجه نتیجه سال‌ها تلاش و زحمات است و همچنین سرمایه گذاری که باعث اعتبار و الگو آن‌ها شده است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: دریافت اعتبار از طرف مردم نشان دهنده الگو و نشانه‌های ارزشمند آن برند است.

نظری بیان کرد: آغاز سرعت و کیفیت برندینگ زمینه بسیار خوبی برای جنب و جوش عرصه اقتصادی است که در خراسان رضوی با توجه به ارتباطات متولیان این برند‌ها بسیار شایسته در حال انجام خواهد بود و امیدوارم این ظریفت‌ها روز به روز گسترش پیدا کند.

انتهای پیام//ا. د.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برگزاری مراسم برند سازی فعالان اقتصادی حوزه برندینگ خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی خراسان رضوی، علی باقری اظهار کرد: ۵ حفار غیر مجاز در حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی روستای خواجه آباد سرولایت نیشابور دستگیر شده‌اند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان خراسان رضوی ادامه داد: حفاران غیرمجاز با یک دستگاه خودرو بودند که طی بازرسی از داخل خودرو دو دستگاه فلزیاب، بیل و کلنگ کشف شده است.

وی تصریح کرد: با حضور مأموران یگان حفاظت شهرستان نیشابور و طبق دستور مقام قضائی، محتویات گوشی نامبردگان مورد بررسی قرار گرفت که تصاویری مرتبط با برخی جرایم در حوزه میراث فرهنگی کشف شد.

باقری گفت: برابر دستور مقام قضائی سه نفر از متهمان تا بررسی کامل روند پرونده به زندان قوچان روانه شدند.

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور