Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@22:05:22 GMT

پشت پرده کوچ نساجی از مازندران به مشهد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۷۰۴۴

نساجی در مشهد از تیم های دیگر لیگ برتر میزبانی خواهد کرد

یکی از چالش های این فصل نساجی، محل میزبانی در رقابت های لیگ برتر بوده است.

به گزارش طرفداری، زمین ساری برای برگزاری مسابقات خانگی نساجی مناسب نبود و نساجی بالای 50 میلیون تومان در راستای اینکه چمن این ورزشگاه را آماده کند هزینه کرد ولی چمن این ورزشگاه به شرایط مورد نظر تیم نساجی نرسید و به عبارت دیگر آب و هوای پاییزی مازندران سرناسازگاری گذاشت و این چمن به کیفیت لازم نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمین وطنی هم فعلا در دست ترمیم است و آنطور که به نظر می رسد حداقل تا نیم فصل دوم آماده نخواهد شد و به همین علت هم نساجی نمی تواند در قائمشهر بازی های خانگی خود را برگزار کند. البته مسئولان نساجی امیدوار هستند سرعت ترمیم بالاتر برود و آن ها بتوانند از نیم فصل در زمین خود بازی هایشان را برگزار کنند ولی ممکن است این پروژه تا عید هم طول بکشد که البته این بدترین حالت ممکن است.

بعد از این اتفاقات مدیران نساجی به تهران آمده و در پی اجاره یک زمین بودند ولی عجیب اینکه هیچ زمینی در تهران در این مقطع فصل خالی نبود!

دستگردی میزبان بازی های پیکان و سایپا است، ورزشگاه انقلاب از تیم هوادار و نماینده کرج در لیگ دسته سوم پذیرایی می کند و بازی های ویستا توربین و نماینده قلعه حسن خان در لیگ دسته سوم هم در شهر قدس بازی می کنند.

اجاره ورزشگاه آزادی هم که غیرممکن است چرا که سرخابی ها در آن بازی می کنند. البته مسئولان ورزشگاه دستگردی به نساجی چی ها اعلام کرده بودند در صورتی که آن ها بتوانند سایپا را راضی کنند بازی های خود را در شهر قدس برگزار کنند، می توانند با پرداخت اجاره 120 میلیون تومانی از این ورزشگاه برای بازی های خانگی خود استفاده کنند.

اعضای تیم نساجی برای اینکه به مشکل نخورند، به سراغ شهر مشهد رفتند که از لحاظ ارتفاع و آب و هوا به تهران نزدیک است. همچنین زمین امام رضا قرار است به طور کامل در اختیار تیم نساجی قرار بگیرد، مثلا سوییت های پنج ستاره که از لحاظ اقامت داوران و ناظران هم نساجی را بیمه می کند. همچنین باشگاه بدنسازی این مجموعه هم به طور کامل در اختیار نساجی خواهد بود.

جالب اینکه در هفته پیش رو نساجی باید به مصاف پدیده برود و به عبارت دیگر تیم مشهدی در هفته نهم در مشهد میهمان نساجی خواهد بود!

از آنجایی که قرار است طی چند هفته آینده تماشاگران به ورزشگاه ها برگردند، سوالی که پیش می آید این است هواداران وفادار قائمهشری که عاشقانه تیم شان را دوست دارند باید هربار کیلومترها به مشهد بروند تا تیم شان را تشویق کنند یا قرار است این مشکل به زودی حل شود؟ آنطور که از شواهد پیداست، ممکن است هواداران نساجی برای حضور در ورزشگاه وطنی تا عید منتظر بمانند...

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! نادر فریادشیران: چرا شماره های 7 و 9 بازیکنان تیم ملی تغییر می کند؛ اگر نفسش حق است، دعا کند دریاچه بختگان یا هامون پرآب شوند رونمایی از رقم قرارداد رودی ژستد و کوین یامگا اطمینان لواندوفسکی و سران بایرن مونیخ از رسیدن توپ طلا به مهاجم لهستانی قبل از شروع مراسم / کیکر راموس خطاب به مسی: دوست من دریافت هفتمین توپ طلا را تبریک می گویم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد گفت:  هزار و ۶۰۰ متر مربع  زمین در قالب توافق برای اتصال بولوار دکتر حسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله) در منطقه قاسم آباد تحویل شهرداری شد.

حسین فرهادیان  افزود: بر اساس طرح تفصیلی موجود انتهای بولوار دکتر حسابی باید به بزرگراه پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله) متصل شود، اما  با توجه به این که زمین‌های آن محدوده در اختیار اشخاص حقوقی بوده؛ این مهم تاکنون محقق نشده است.

وی گفت: با پیگیری.‌های صورت گرفته شهرداری مشهد و توافقات انجام شده با اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مقرر شد زمین‌های انتهای بولوار دکتر حسابی برای اجرای طرح تفصیلی و بازگشایی این بولوار پرتردد در اختیار شهرداری مشهد قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد گفت: عملیات اجرایی اتصال بولوار دکتر حسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله) به همت شهرداری منطقه ۱۰  بزودی آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا«ع» مشهد (عکس)