Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر "مرضیه فیصل" عصر چهارشنبه به ایرنا گفت: از فروردین ماه سال ۹۹ تاکنون هم ۱۲۴ نفر از هموطنان مبتلای به کرونا که در این مرکز درمانی بستری بودند فوت شدند.

وی به آمار مبتلایان بستری شده کرونا در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: در فروردین سال ۹۹، ۱۷ نفر در این مرکز درمانی بستری شدند که این رقم در فروردین ۱۴۰۰ به ۵۰ نفر بود، همچنین ۳۴ نفر در اردیبهشت سال گذشته بستری شدند که این رقم در همین ماه در سالجاری به ۱۲۳ نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی بستری های خرداد تا شهریورماه سال ۹۹ نیز به ترتیب ۱۳، ۵۰، ۱۱۵ و ۸۹ نفر بودند که در ماههای یاد شده در سال ۱۴۰۰ به ترتیب به ۳۶، ۱۱۰، ۱۵۰ و ۱۱۴ نفر رسید که روند افزایشی را نشان می دهد.

 وی ادامه داد: در مهرماه و ابان سال ۹۹ هم به ترتیب ۱۵۳ و ۲۵۲ نفر بستری شدند که طی این ۲ ماه در سالجاری به ترتیب به ۱۲۱ نفر و ۱۳۵ نفر رسید.

دکتر فیصل اضافه کرد: هم اکنون یک بخش ویژه و یک بخش اختصاصی کوید - ۱۹ در بیمارستان موقوفه گودرز یزد فعالیت دارند که این بخشها به صورت ایزوله و به دور از بیماران دیگر قرار گرفته‌اند.

بیمارستان موقوفه گودرز یزد جزو قدیمی ترین و اولین مراکز بهداشتی و درمانی استان یزد بوده که در سال ۱۳۲۶ با همت فرزندان شادروان شاه جهان جهانیان گودرز بنیان نهاده شده و در همان زمان توسط ایشان وقف گردیده است.

پس از آن در سال ۱۳۶۷ تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی قرارگرفت و در سال ۱۳۷۷ سرپرستی آن را اداره اوقاف و امور خیریه استان عهده دار شد و تاکنون نیز به همین شیوه اداره می گردد.

این مجموعه در مساحتی بیش از ۲۰ هزار مترمربع و با حدود ۴۰۰ نفر کادر پرسنلی متخصص و مجرب با مجوز ۲۲۰ تخت فعال که شامل بخشهای کلینیکی ( درمانی) ، اورژانس، داخلی ۱ و ۲، عفونی ،CCU  ( مراقبت ویژه قلبی ) ، ICU ( مراقبت های ویژه عمومی) ، NICU  ( مراقبت ویژه نوزادان ) ، جراحی ، زنان و زایمان ، دیالیز ،  VIPاعصاب ، اتاق عمل  و بخشهای تشخیصی و پاراکلینیکی : اسکوپی ( آندوسکوپی- کلونوسکوپی- برونکوسکوپی- فیبرواسکن ) ، ERCP  ، آزمایشگاه ، تصویربرداری ، اکو و تست ورزش ، سونوگرافی ، فیزیوتراپی در حال خدمت رسانی به مردم شریف استان و استان های هم جوار به خصوص جنوب و جنوب شرق کشور است.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد مرگ و میر پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد مرگ و میر ویروس کرونا یزد مرگ و میر سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد

 

به گزارش تابناک؛ مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد؛ در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می رساند: پس از تماس عوامل درمانی  با مرکز فوریتهای ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک  دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد  به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند؛ تاکید می‌شود اخبار را از وبگاه خبرگزاری پلیس دنبال کنید.

دیگر خبرها

  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند