Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نماز جمعه این هفته تهران، نمایندگان دو اتحادیه دانشجویی به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها به بیان دیدگاه‌های خود می‌پردازند.

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه ۱۶ آذر روز دانشجو، نماز جمعه این هفته تهران با حضور جمعی از دانشجویان و اعضای تشکل‌های مختلف دانشجویی،‌ در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این مراسم، نمایندگان دو تشکل دانشجویی به نمایندگی از سایر تشکل‌ها و اتحادیه‌ها به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های دانشجویان درباره مسائل روز کشور می‌پردازند. در نماز جمعه این هفته تهران، با توجه به حضور دانشجویان، نرده‌های حائل میان صفوف نمازگزاران و مسئولان برداشته می‌شود و امکان ارتباط نزدیک‌تر مردم و دانشجویان با مسئولان فراهم می‌شود.  انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نماز جمعه روز دانشجو نماز جمعه این هفته تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران

نماز جمعه این هفته تهران ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به امامت حجت الاسلام احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075268 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم