Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان برای سومین بار در آذرماه به صفر رسید و در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

به گزارش قدس آنلاین، ظهر امروز سیدجواد پورنقی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها با اعلام صفر شدن شمار فوتی های  کرونا برای سومین بار در آذر ماه، اظهار کرد: با بستری ۳۹ بیمار جدید طی ۲۴ ساعته گذشته، هم اکنون ۱۵۴ بیمار دارای علائم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اضافه کرد: انجام واکسیناسیون عمومی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مهار بیماری کووید ۱۹ بسیار مهم و ضروری است.  

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  با اشاره به این که اکنون حدود ۹۰ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال در استان واکسینه شده اند، خاطرنشان کرد: شهروندانی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده اند سریع تر نسبت به این امر اقدام کنند زیرا با افزایش آمار واکسیناسیون، ایمنی عمومی در برابر ویروس کرونا ایجاد می شود.

منبع: فارس

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ویروس کرونا خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود

رضا ربانی در جلسه اطلاعات مکانی و پروژه ملی جی نف گفت: بر اساس این پروژه همه اماکن کشور دارای شناسنامه می‌شوند تا در اختیار بهره برداران قرار گیرد.

او گفت : جی نف امکان بررسی و صحت‌سنجی یک نشانی فیزیکی به همراه موقعیت و مختصات جغرافیایی آن را در کشور مقدور می‌سازد و همچنین به واسطه ایجاد و راه‌اندازی پایگاه ملی GNAF امکان تعیین موقعیت دقیق نشانی‌های فیزیکی حاصل خواهد شد.

رضا ربانی گفت: شاهد عقب ماندگی ۴ ساله در این پروژه هستیم که باید تا دو سال آینده جبران شود.

مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست ایران گفت: تا کنون ۳۹ میلیون مکان در این اطلاعات ثبت شده است.

ربانی، مهم‌ترین شاخصه در این پروژه را کمک به شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و کسب و کار عنوان کرد و گفت : این پروژه باعث ایجاد هویت مکانی در کشور می‌شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی هم گفت: در سطح کشور کسب رتبه در شاخص‌ها بستگی به توانمندی‌های هر استان دارد لذا دستگاه‌های اجرایی با تشکیل جلسات چالش‌ها و موانع این پروژه را سریع‌تر حل کنند.

عبدالصمد صفر نژاد با عنوان اینکه در ۱۲ استان کشور در حوزه شهری این پروژه به شکل مطلوب اجرایی شده است، گفت: این قانون لازم الاجراست و همگی برای اجرای آن تسریع داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • مشاهده علائم بیماری سفیدک انگور در تاکستان‌های خراسان شمالی
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان