Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:22:10 GMT

«میرزا کوچک جنگلی» نماد هویت دینی و ملی ایرانیان است

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۷۶۹۰

«میرزا کوچک جنگلی» نماد هویت دینی و ملی ایرانیان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری عصر چهارشنبه در همایش گرامیداشت میرزا کوچک خان جنگلی با اشاره به اهمیت حفظ هوشیاری و بصیرت ملت، اظهار کرد: جامعه غافل از ظرفیت و امکانات و ریشه‌های خود بی خبر و بازیچه دست شیاطین می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه یکی از بهترین راهکارها برای بیداری ملت، شناخت اسطوره‌ها و قهرمانان است، افزود: ملت غافل دچار هویت جعلی می‌شود و مورد غارت بیگانگان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه میرزا کوچک جنگلی بزرگترین هدیه گیلان به ایران بود، تصریح کرد: حرکت و قیام میرزا کوچک موجب عزت و افتخار فعلی کشور شد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه رهبر انقلاب گیلانی‌ها را مردمی مؤمن و دارای تاریخ افتخار آمیز می‌دانند، بیان کرد: از منظر کلام رهبری، گیلانی‌ها پرچم شیعه را تا یمن برافراشتند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه در پرتو شخصیت میرزا کوچک جنگلی می‌توان از هویت دینی و ملی ایرانیان رونمایی کرد، ادامه داد: طبق فرمایش رهبری میرزا کوچک در اوج مظلومیت و تنهایی مبارزه کرد و به شهادت رسید.

حاج علی اکبری با بیان اینکه حماسه جاوید میرزا بر اساس آموزه‌های دینی و معارف اهل بیت و با بهره گیری از یک حرکت تشکیلاتی بود، گفت: میرزا کوچک هرگز تحت تأثیر مکاتبی مانند مارکسیست قرار نگرفت و بر اساس قرآن و کلام اهل بیت با شرق و غرب و استبداد داخلی مبارزه کرد.

وی بیان داشت: ملت باید با مراجعه به تاریخ و قهرمانانی همچون میرزا در برابر جنگ شناختی و هویتی که پس از چله اول انقلاب از سوی استکبار در برابر ملت قرار گرفته، ضریب مقاومت خود را افزایش دهد.

حاج علی اکبری بیان اینکه دعوای ما با استکبار جهانی بر سر هویت است، تاکید کرد: ام المسائل نسل جوان هویت است و اگرچه برخی آدرس غلط می‌دهند اما جوانان ما با الگوگیری از شهدا راه را گم نمی‌کنند.

کد خبر 5365611

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدجواد حاج علی اکبری میرزا کوچک خان هویت ملی استان گیلان ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا زلزله عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا ایلام گناوه شیوع کرونا حاج علی اکبری میرزا کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان

   

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ،مرتضی اکبری مسؤل شورای کارگری معدن هشونی از فوت یکی از کارگران این معدن خبر داد.
اکبری افزود:روز گذشته در پی حادثه‌ای در معدن هشونی شرکت زغال سنگ بر اثر حادثه‌ای، دست یکی از کارگران در نوار نقاله گیر می‌کند و کارگر رو درگیر میکند ومتاسفانه دست این کارگر جدا میشه و به علت خون ریزی شدید این کارگر قبل از انتقال به مراکز درمانی جان خود رو از دست می‌دهد.

وی افزود:این کارگر معدن به نام عبدالله اسماعیلی ۴۱ ساله با سابقه کاری ۱۸ ساله، متاهل ودارای ۲ فرزند وساکن روستای جور کوهبنان بود که متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست داد.

گفته می‌شود علت این حادثه از سوی کارشناسان و مراجع مربوطه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • هیچگونه قطع درختان جنگلی در فندقلو اتفاق نیفتاده است
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • مبارزه با آفت سن غلات در مزارع
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی نماد دموکراسی دروغین غرب است