Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تاتنهام اعلام کرد مدافع این تیم از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت جدی شده است.

کریستین رومرو دیگر در سال جاری میلادی در میادین دیده نخواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، کریستین رومرو، مدافع آرژانتینی باشگاه تاتنهام در جریان دیدارهای انتخابی تیم ملی کشورش مقابل برزیل در ماه گذشته دچار مصدومیت شد و حال آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام اعلام کرده است که مصدومیت این بازیکن بسیار جدی است و او قطعا دیگر در سال جاری میلادی نمی تواند مجددا بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کونته در این باره گفت:

خبر خوبی در این باره ندارم. مصدومیت رومرو بسیار جدی است. مدتی طول خواهد کشید تا بتوانیم دوباره او را ببینیم. قطعا سال آینده. باید هفته به هفته میزان مصدومیت او را بررسی کنیم اما مصدومیت این بازیکن به شدت جدی است. در حال حاضر رومرو در تلاش است تا سریع تر فرآیند ریکاوری را طی کند اما این زمان ریکاوری بسیار طولانی خواهد بود. مساله ناراحت کننده ای است زیرا او بازیکنی مهم برای ما محسوب می شد ولی مصدومیت رومرو خیلی جدی است. نمی دانم او چه زمانی برمی گردد. شاید ژانویه، شاید فوریه اما سال 2021 برای رومرو به پایان رسیده است. باید منتظر باشیم تا حال او مجددا خوب شود.

رومرو در مسابقات این فصل در مجموع 13 بار برای تاتنهام در تمامی تورنمنت ها به میدان رفته بود. 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! نادر فریادشیران: چرا شماره های 7 و 9 بازیکنان تیم ملی تغییر می کند؛ اگر نفسش حق است، دعا کند دریاچه بختگان یا هامون پرآب شوند قانون جدید امارات، آینده قائدی و نوراللهی را به خطر انداخت / گزارش رسانه اماراتی حمله سارقان مسلح به گابریل ماگالاش؛ مقاومت مدافع آرسنال هفتمین توپ طلای لیونل مسی در موزه بارسلونا قرار خواهد گرفت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • سی ام پانک در اسمکدان امروز به روی استیج رفت/ اخبارWWE
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد