Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:00:44 GMT

خبرهای کوتاه انتظامی کردستان

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۷۸۰۱

خبرهای کوتاه انتظامی کردستان

به گزارش ایرنا جانشین رییس پلیس آگاهی استان کردستان از دستگیری سارق قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان سنندج خبر داد.

سرهنگ مهدی میلادی در این رابطه گفت:‌ در پی وقوع چندین فقره سرقت در ارتباط با قطعات  ومحتویات داخل خودرو در شهرستان سنندج، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان پس از اطمینان از صحت موضوع با تعقیب سرنخ ها موفق به شناسایی سارق شدند، ادامه داد:‌ کارآگاهان پلیس آگاهی با بکارگیری شگردهای پلیسی، یک نفرسارق را درعملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که در تحقیقات به ۱۱ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

جانشین پلیس آگاهی استان کردستان با اشاره به ارزش ریالی سرقت های کشف شده که بیش از ۱۰۰ میلیون ریال برآوردشده است، یادآور شد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی وسپس روانه زندان شد.

سرهنگ میلادی از همشهریان خواست که خودروهای خود را درپارکینگ های عمومی پارک کنند.

دستگیری سارقان خانه باغ درحین سرقت در سقز

فرمانده انتظامی شهرستان سقز ازدستگیری ۲ نفر سارق خانه باغ در حین سرقت این شهرستان خبر داد.

سرهنگ صید علی صفری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از خانه باغ ها در سطح شهرستان به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی ، با انجام اقدامات فنی و تخصصی ۲ نفر سارق را هنگام سرقت دستگیر کردند، افزود: متهم درتحقیقات بعمل آمده به هشت فقره سرقت از خانه باغ ها و مزارع در سطح شهرستان اعتراف کرده اند .

فرمانده انتظامی شهرستان سقز با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضایی شدند، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستبند پلیس بردستان سارقان اماکن خصوصی در سقز

فرمانده انتظامی سقز همچنین از دستگیری پنج سارق و ۲ مالخر و کشف ۱۸ فقره انواع سرقت اماکن خصوصی توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی صفری در این ازمینه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی در شهرستان سقز ، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی ، پنج نفر سارق اموال مسروقه  و ۲ نفر مالخر را شناسایی و با هماهنگی قضایی در طی یک عملیات  ضربتی، متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیری اموال مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ صفری اظهار داشت: متهمان در بازجویی های فنی و بررسی تحقیقات تکمیلی  و بازسازی صحنه سرقت، به ۱۸ فقره انواع سرقتهای  منازل و اماکن خصوصی در سطح شهر ستان سقز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضایی، به شهروندان توصیه کرد هشدارها و توصیه های پلیس را جدی گرفته و با انجام اقدام های پیشگیرانه از سرقت محتویات خودرو و منزل و موارد دیگر توسط سارقان و مجرمان حرفه ای جلوگیری کنند.

کشف لوازم تزئینی قاچاق در کامیاران

فرمانده انتظامی کامیاران از کشف ۱۷۸ قطعه لوازم تزئینی قاچاق در یک دستگاه اتوبوس مسافربری خبر داد.

 سرهنگ بهروز جلیلیان گفت: ماموران ایست وبازرسی شهید میرجلیلی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس حامل بار قاچاق مشکوک و خودرو رامتوقف کردند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از خودرو مورد نظر ۱۷۸ قطعه لوازم تزئینی قاچاق کشف شد ادامه داد: دراین عملیات یک نفر دستگیر و همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان یادآور شد: ارزش کالای قاچاق کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است .

کشف بیش از ۷۲ هزارعدد انواع مواد محترقه در بیجار

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۲ هزار و ۲۵۱ عدد انواع مواد محترقه قاچاق در شهرستان بیجار خبر داد .

سردار رسول برزویی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران  انتظامی شهرستان بیجار پس از کسب اطلاع از فعالیت باند قاچاق محموله مواد محترقه که قصد انتقال آن از مرز های غربی به سمت مرکز کشور را دارند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی طی هماهنگی با مقام قضایی ، خودرو حامل بار قاچاق شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه از خودرو مورد نظر تعداد ۷۲ هزار و ۲۵۱ انواع مواد محترقه خارجی قاچاق کشف شد، اضافه کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجه قضائی قرار گرفتند.

برچسب‌ها کردستان سنندج انتظامی سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج انتظامی کردستان سنندج انتظامی سقز فرمانده انتظامی شهرستان ماموران پلیس دستگیری سارق دستور کار اماکن خصوصی شهرستان سقز مواد محترقه پلیس آگاهی قرار گرفت فقره سرقت خانه باغ کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۶ نفر خبر داد که با وعده‌های فریبنده خرید و تامین خودرو، ۱۹۰ میلیارد تومان از شهروندان شیرازی کلاهبرداری کرده بودند.

سردار رهام بخش حبیبی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه‌اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد نموده‌اند و پس از مدتی به علت عدم توان در عمل به تعهدات، متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده‌اند و ۳  نفر از آنان نیز در شیراز هستند.

حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از اخذ نیابت قضایی به کاشان اعزام و طی دو عملیات، موفق شدند هر ۶ نفر متهم را (در کاشان و شیراز) دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تا کنون مبلغ یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند، گفت: کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس، وی بیان کرد: اعتماد نا به جای شهروندان به این دست افراد، آن هم با اینگونه وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن