Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه عصر چهارشنبه آئین بزرگداشت روز معلولان با تاکید بر خدمت رسانی به قشر معلولین، عنوان کرد: امید است توجه به معلولین و زندگی آنها در دولت جدید و دوره جدید استانداری مورد تاکید قرار گیرد.

وی ادامه داد: طرح مناسب‌سازی که حداقل مطالبه معلولین است، توسط استانداری مرکزی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی تصریح کرد: با وجود حمایت بسیاری از دستگاه‌ها و ادارات جهت محرومیت زدایی و رفع کمبود و ضعف و مشکلات اقتصادی و اجتماعی در برخی اقشار کم بضاعت نظیر حاشیه‌نشین‌ها، مستضعفین و جاماندگان اجتماعی، به دلایل مختلف، خروجی سازمان‌های متولی این امور نظیر بهزیستی به اندازه ورودی آنها نبوده است. ضمن مشورت با تمامی دستگاه‌های متولی، یک فرد شایسته دارای معلولیت به‌عنوان مشاور افتخاری استانداری و متولی امور معلولین و رسیدگی به آنها منتصب خواهد شد.

مخلص‌الائمه گفت: متأسفانه در دستگاه‌های اداری و اجرایی، قوانین بهبود زندگی و شرایط معلولین تاکنون به طور کامل و جامع اجرا نشده است که تنها بخشی از این کم‌کاری‌ها دارای دلایل موجه بوده و باقی دلایل قانع کننده‌ای ندارند.

وی گفت: متأسفانه در دستگاه‌های اداری و اجرایی، قوانین بهبود زندگی و شرایط معلولین تاکنون به طور کامل و جامع اجرا نشده است که تنها بخشی از این کم‌کاری‌ها دارای دلایل موجه بوده و باقی دلایل قانع کننده‌ای ندارند.

استاندار مرکزی در پایان بیان کرد: ستاد هماهنگی و راهبری محرومیت‌زدایی در تمام حوزه‌های محرومیت همچون اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در استانداری مرکزی به زودی تشکیل می‌شود.

کد خبر 5365622

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی اراک فرزاد مخلص الائمه محرومیت زدایی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا زلزله عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا ایلام گناوه شیوع کرونا دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا صلاح الدینی عصر دوشنبه در دیدار با سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران گفت: دستگاه قضایی بدون اغماز با قانون شکنان و متجاوزان به اراضی ملی برخورد قاطعانه انجام می‌دهد و با متخلفان مماشات نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی از الویت‌های مهمی دستگاه قضایی است گفت: منابع طبیعی به عنوان ضابط خواص و بر اساس قانون باید حفاظت و حراست از عرصه‌های ملی را در دستور کار خود قرار دهد و با پایش روزانه اراضی ملی در شهرستان اجازه تصرف اراضی ملی را به متخلفان ندهد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران با اشاره به اینکه متخلفین در حوزه منابع طبیعی برخورد قانونی و قاطع خواهیم داشت، بیان کرد: بدون شک تلاش مجموعه همکاران ما در منابع طبیعی شهرستان در راستای صیانت و حفاظت از عرصه‌های ملی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه قضایی شهرستان عنوان کرد: حفظ و حراست از عرصه‌های ملی وظیفه اصلی مجموعه منابع طبیعی است که برای تحقق بخشیدن به این امر خطیر و مهم نیازمند حمایت‌های قضایی هستیم.

فرهادی اظهار داشت: دستگاه قضایی با اشراف کامل در حوزه مسائل منابع طبیعی با اتخاد تدابیر پیشگیرانه نقش بسزایی درحراست از منابع طبیعی و جنگل‌های استان دارد، لذا برای تحقق این امر منابع طبیعی شهرستان نیز آمادگی کامل را دارد.

کد خبر 6098883

دیگر خبرها

  • حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی