Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سیدمحمدعلی پورموسوی چهارشنبه در نوزدهمین نشست شورای اسلامی این کلانشهر با اشاره به اینکه مشکلات مدیریتی در شهرداری اهواز باید با مشورت۱۳ عضو شورای شهر پیگیری و حل شود اظهار داشت: این هماهنگی باید انجام شود در غیر اینصورت باز هم دچار مشکل می شویم.

وی در ادامه با بیان اینکه نباید در مسائل شهرداری دخالت منجر به اخلال در روند کاری صورت گیرد گفت: البته در خصوص انتصاب افرادی در شهرداری که صلاحیت ندارند ساکت نباید باشیم در غیر اینصورت دوره ناکارآمدی دیگری در شهرداری اهواز ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پورموسوی در عین حال از شهردار اهواز خواست در انتصاب افراد با شورای شهر همفکری کند تا شورا امکان پاسخگویی به مردم و مطالبه گران را داشته باشد.

وی با بیان اینکه شورای شهر از شهردار فعلی اهواز دفاع می کند و انتظار دارد شهردار به تعهدات خود عمل کند گفت: یکسری تغییرات در شهرداری اهواز رخ داده که موج رسانه ای را به دنبال داشته است.
 رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری ، گردشگردی و توسعه شهری شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: لازم نیست تمام افرادی که در شهرداری اهواز شاغل هستند تغییر کنند در بین این افراد نیروهای کاربلد زیادی وجود دارد.
در ادامه این نشست رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: شرکت های مختلفی در اهواز فعالیت دارند که می توانند در زیبا سازی و پیشرفت این شهر به شهرداری کمک کنند و به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند.
حمید دغاغله در ادامه با اشاره به سرقت تجهیزات پل ششم در شهرستان کارون و بسته شدن این پل افزود: این پل از روز گذشته به دلیل سرقت تجهیزات مسدود شده است و امکان تردد مردم از این پل نیست از شرکت فولاد که سازنده این پل است و بیشترین استفاده از این پل را دارد تقاضای تعمیر پل را داریم.

وی گفت: کمربند سبز از دیگر مواردی است که مقرر شده با همکاری شرکت ها و کارخانه هایی که در اهواز وجود دارند ایجاد شود اما شرکت های فعال در اهواز به تعهد خود در این زمینه عمل نمی کنند لذا باید مطالبه گر فعالیت شرکت ها برای بهبود فضای شهری بود.

دغاغله با اشاره به اینکه مشکلات زیادی در اهواز وجود دارد که شهرداری به تنهایی قادر به حل آنها نیست از شرکت ها و دستگاه های اجرایی خواست برای حل مشکلات شهری به شهرداری کمک کنند.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در رابطه با انتصاب های صورت گرفته در شهرداری اهواز مطالب زیادی از سوی افراد مختلف منتشر می شود از این افراد و رسانه ها انتظار می رود به جای انتشار این مطالب پیگیر طرح ها و پروژه های نیمه تمام در اهواز باشند تا وضعیت این کلانشهر بهبود یابد.

دغاغله در خاتمه با اشاره به معضل سگ های بلاصاحب در اهواز گفت:در این رابطه تنها نباید به فکر حفظ سگ های بلاصاحب بود، سلامت مردم در اولویت است.

برچسب‌ها شهرداری اهواز ریاست کمیسیون حقوقی و املاک شورای شهر اهواز اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری اهواز اهواز شهرداری اهواز اهواز شهرداری اهواز شورای اسلامی شهر اهواز شورای شهر شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: عملیات احداث مسیر پل شش با پیشرفت ۷۵ درصد و مسیر پل ولایت با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال طی مراحل پایانی است.

مهدی مرادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: پروژه احداث مسیر پل ولایت به طول دو کیلومتر و عرض ۴۰ متر یکی از پروژه‌های مهم شهرداری اهواز در سال جاری است که شامل زیرسازی، بهسازی، جدول‌گذاری، کفپوش، روشنایی و احداث آبراهه می‌شود.

وی افزود: این طرح شامل دو مسیر رفت و برگشت است که در یک مسیر آن عملیات زیرسازی انجام و در مسیر دوم نیز تاکنون ۱۷۰۰ مترمربع آسفالت‌ریزی انجام شده است، این مسیر دارای شش لاین جدول‌گذاری است که سه لاین آن تکمیل و مابقی در حال احداث است و تا شهریور با اعتباری بالغ بر ۴۰۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: اجرای فاز دوم آبراهه، جدول‌گذاری قسمت‌های باقی‌مانده، روشنایی، احداث مسیر راستگرد شهرک قائم از جمله پروژه‌های باقیمانده این پروژه است که در حال اجرا هستند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: مسیر منتهی به پل ششم یکی دیگر از مسیرهایی است که در صورت احداث و بهره‌برداری از آن در روان‌سازی ترافیک منطقه تاثیر بسزای دارد، زیرسازی این پروژه و جدول‌گذاری در حال انجام است، به نحوی که تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مرادحسینی اضافه کرد: طول این پروژه ۳۴۲۰ متر است که با بودجه‌ای ۳۵ میلیارد ریالی در حال احداث است و در تلاش هستیم تا ابتدای شهریور این پروژه تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 749638

دیگر خبرها

  • آمادگی برای مدیریت بارندگی و ماندآب احتمالی در اهواز
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • ۱۹ سامانه جدید ثبت تخلف سرعت در اهواز فعال می‌شود
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟