Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:22:27 GMT

فعالیت تجاری در مرز خسروی همچنان برقرار است

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۷۸۹۶

فعالیت تجاری در مرز خسروی همچنان برقرار است

گروه استان‌ها - فرماندار قصرشیرین با اشاره به اینکه تردد مسافر از مرز خسروی از زمان شیوع کرونا ممنوع شده است گفت: فعالیت تجاری در این مرز همچنان برقرار است و تعطیل نشده است. - اخبار استانها -

مرادعلی تاتار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: تردد مسافر از مرز خسروی از ابتدای شیوع کرونا ممنوع شده و برخلاف برخی اخبار تازگی ندارد اما فعالیت‌های تجاری همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: تردد مسافر و فعالیت تجاری در مرز پرویزخان انجام می‌شود و اتباع عراقی می‌توانند از این مرز تردد کنند.

چند گروه زائر اربعین در مرز خسروی عودت داده شدند/ آمادگی کامل پلیس برای بازگشت زائران از عراقهیچ زائری از مرز خسروی خارج نشده است/ آمادگی ناوگان حمل و نقل کرمانشاه برای بازگشت زائران اربعین‌حسینیبرقراری 10 پرواز رفت و برگشت ویژه اربعین در مسیر کرمانشاه ـ نجف/ زائران برای برگشت به مرز خسروی مراجعه نکنند تاتار از تشدید نظارت بر تردد در مرز پرویزخان به دلیل شیوع سویه جدید کرونا خبرداد و گفت: افرادی که دو دز واکسن را دریافت نکرده باشند یا نتیجه تست پی‌سی‌آر را نداشته باشند به هیچ عنوان اجازه ورود به کشور را ندارند.

وی افزود: برای افرادی که تست آن‌ها مثبت شده مکانی برای قرنطینه تعبیه نشده و اجازه ورود به این افراد نیز داده نمی‌شود.

انتهای پیام/832/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرزبانی ناجا ویروس کرونا مرزبانی ناجا ویروس کرونا مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید سامانه بارشی کرمانشاه از امشب

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه فعلا گزارشی مبنی بر خسارت بارش‌های اخیر را در سطح استان نداشته‌ایم، از تشدید فعالیت سامانه بارشی از امشب خبر داد.

افشین یگانه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سامانه بارشی که خصوصا از روز گذشته (دوازدهم اردیبهشت) شاهد فعالیت آن در کرمانشاه هستیم، گفت: اگرچه این سامانه بارش‌های خوبی برای سطح استان به همراه داشته، اما تا این لحظه هیچ گزارشی از خسارت، آسیب به منازل و راه‌ها، برخورد صاعقه به افراد و اختلال در خدمات زیرساختی به دست ما نرسیده است.

وی از ارتباط مستمر با همه فرمانداران شهرستان‌ها به منظور رصد شرایط خبر داد تا در صورت بروز حادثه و مشکل، سریعا اقدامات لازم انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه نکته مهمی که درباره این سامانه بارشی وجود دارد را تشدید فعالیت آن از امشب تا صبح روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) عنوان کرد و افزود: لازم است به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب و خسارت، دستگاه‌ها خصوصا دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش کامل باشند.

وی تاکید کرد: با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر و سیلاب‌های محلی، لازم است شهرداری‌ها، آتش‌نشانی، هلال احمر، راهداری و … پای کار باشند.

یگانه از مردم خواست از تردد غیرضروری خودداری کنند و از نزدیک شدن به مسیل‌ها و توقف در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا، هواشناسی استان کرمانشاه نیز برای فعالیت این سامانه بارشی هشدار نارنجی صادر کرده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • تشدید سامانه بارشی کرمانشاه از امشب
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان