Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ۷۸بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری ۶۲ بیمار مبتلا مرخص شدند.

هم اکنون ۳۶۳ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند که ۶۴بیمار تحت مراقبتهای ویژه قرار دارند

شبانه روز گذشته یک هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی مازندران و بابل جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بستری ۶۸بیمار کرونایی جدید

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۶۸بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستانهای زیرمجموعه این دانشگاه بستری و ۵۰نفر نیز ترخیص شدند.

او با بیان اینکه ۲۶۹بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند،افزود: ۴۹بیمار با علائم تنفسی حاد در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانهای قرار دارند.

دکتر موسوی افزود: یک نفر نیز شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان جان باخت.


بستری ۱۰بیمار کرونایی جدید

دکتر سیدناصرعمادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۱۰ بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در ۴بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۲بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستانهای بابل را ۹۴نفر اعلام کرد و افزود: ۱۵بیمار با علائم تنفسی حاد در بخشهای مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای بابل بستری هستند.

دکتر عمادی گفت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در مازندران جان باختگان کرونا کرونا در ایران بیمار کرونایی جدید علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: آتش‌سوزی و انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.
سید حمیدحسینی افزود:پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی نیشابور آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که یکی از مصدومین جوانی حدودا ۴۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.
وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر حادثه خانمی ۶۰ ساله انجام شده و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی، بهداشتی و درمانی حکیم منتقل شد.

دیگر خبرها

  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز