Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@10:44:56 GMT

عاملان تخریب خودروهای شهروندان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۸۱۵۹

عاملان تخریب خودروهای شهروندان دستگیر شدند

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عاملان تخریب خودروهای شهروندان در اکباتان خبر داد و گفت: متهمان قبل از فرار از محل تخریب دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی اظهار کرد: طی اعلام مرکز پیام کلانتری ۱۳۵ آزادی مبنی بر ایجاد رعب وحشت و تخریب خودرو توسط ۳ جوان در محله اکباتان بلافاصله تیمی از عوامل عملیات این کلانتری به محل اعلامی، اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حتی با حضور مأموران در محل ۲ مرد جوان همچنان به تخریب خودروها ادامه می‌دادند، افزود: در یک عملیات پلیسی و مقتدرانه، هر ۲ متهم دستگیر شدند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در بررسی‌های محلی مشخص شد که شرور سوم قبل از حضور مأموران از محل متواری شده است که با کنترل محورهای عبوری در سطح حوزه، در نهایت متهم متواری که در حال فرار از صحنه جرم بوده شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم با جدیت برخورد خواهد شد، اضافه کرد: در استعلام و بررسی به عمل آمده در کلانتری هر سه شرور سابقه دار بوده و به دفعات مختلف به علت شرارت و درگیری دستگیر شده‌اند.

وی افزود: متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: ایلنا

کد خبر 539230

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دستگیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ امنیت شهر نیروی انتظامی پایتخت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر قاچاقچی قرص‌های غیرمجاز در منطقه تهرانپارس تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ سعید راستی؛ رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اظهار کرد: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران روز گذشته خبری را در خصوص نگهداری و توزیع قرص‌های غیرمجاز توسط یکی از قاچاقچیان معروف در منطقه تهرانپارس دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر نسبت به صحت و سقم موضوع تحقیقات پلیسی انجام و مشخص شد متهم یکی از افراد با سابقه است.

این مقام انتظامی به شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم 28 کیلوگرم قرص‌های غیرمجاز و 18 لیتر شربت مخرب کشف و توقیف شد.

تعیین‌تکلیف 170 خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ راستی خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با قاچاقچیان که همواره قصد ورود مواد مخدر و داروهای ممنوعه و غیرمجاز به کشور را دارد برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند