Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتمین جلسه شورای مرکزی کانون اسلامی فارغ‌التحصیلان شبه قاره هند در دفتر این کانون برگزار وتحولات پساانتخابات ۱۴۰۰رویکردها و کارکرد دولت حجهت‌الاسلام رئیسی مورد ارزیابی اعضای این شورا قرارگرفت.

مدیریت موفق در مقابله باویروس کرونا و واکسیناسیون گسترده، عزم جدی در کنترل تورم افسارگسیخته با هدف بهبود معیشت مردم، ارتباط صمیمی و مستقیم با مردم، رویکرد متین، منطقی ‌و فعال در حوزه سیاست خارجی و گشودن روزنه‌های امید به بازگشت اعتماد مردم به عنوان بخشی از محورهای موفق در کارنامه ۱۰۰روزه دولت رئیسی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه حضور و بعضا کارشکنی مدیران دولت پیشین و مسببین شرایط شکننده‌کشور، شفاف نبودن نقشه راه در برخی از حوزه‌های اقتصادی، گزینش نیروهای بعضا ناتوان و ناکار آمد و بی‌مهری به بخشی از ظرفیت‌های علمی و مدیریتی ارزشمند که در خلق حماسه ۲۸خرداد مؤثر بودند به عنوان محورهای مورد نقد اعضای شورای مرکزی کانون فارغ‌التحصیلان مطرح شد.

منوچهرمتکی دبیر کل کانون در این نشست اظهار کرد: وظیفه نیروهای ارزشی و جریان‌های انقلابی و اصولگرا حمایت از نامزد مورد نظر خود برای انتخابات و معرفی نیروهای مؤمن، متخصص و کار آمد به نامزد منتخب خود می‌باشد.

وی افزود: وظیفه اول یعنی تلاش برای رأی‌آوری نیاز به دستور و فرمان ندارد و نیروها آتش به اختیار عمل می‌کنند. اما برای تحقق وظیفه دوم علاوه بر معرفی نیروهای شایسته باید نظام شایسته‌گزینی مستقر و همه پیشنهادات وارده را مورد ارزیابی قرار دهد.

دبیرکل کانون اسلامی فارغ‌التحصیلان شبه قاره هند در ادامه با تأکید بر اهمیت حمایت از آقای رئیسی و دولت سیزدهم افزود: رسالت نیروها و جریان‌های انقلابی در قبال دولت آقای رئیسی، حمایت، مشاوره و نقد منصفانه همراه با ارائه راهکارها است.

وی در پایان سخنانش گفت:کارگروه پژوهش و اقتصاد کانون به زودی طرح خود در خصوص مدیریت منابع ارزی را آماده و به مسئولین ذی‌ربط ارائه خواهد داد./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: متکی دولت رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین مجری صداوسیما به دولت رئیسی: خیلی موفق بودید؟ | فیلم

مجری تلویزیون در شبکه افق خطاب به دولت سیزدهم با اشاره به عدم افزایش حق مسکن کارگران گفت: خیلی در زمینه مسکن موفق بودید که حق مسکن کارگران را ثابت نگه داشتید؟ منبع: صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی
  • نرخ تورم در دولت رئیسی چند؛ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • کنایه سنگین و معنادار آذری جهرمی به مقدار چاپ پول در دولت رئیسی + عکس
  • فیلم | طعنه سنگین مجری صداوسیما به دولت رئیسی
  • کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی
  • دولت رئیسی روز به روز به مشکلات کارگران اضافه کرد
  • (ویدیو) طعنه سنگین مجری صدا و سیما به دولت رئیسی
  • پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد
  • طعنه سنگین مجری صداوسیما به دولت رئیسی: خیلی موفق بودید؟ | فیلم
  • (ویدئو) طعنه سنگین مجری صداوسیما به دولت رئیسی