Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:07:20 GMT

معاون وزیر بهداشت: کار فرهنگی سرمایه‌گذاری است

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۸۴۲۴

معاون وزیر بهداشت: کار فرهنگی سرمایه‌گذاری است

به گزارش ایرنا دکتر عباس شیراوژن چهارشنبه‌شب در نشست با رییس، اعضای هیات رییسه، استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افزود: معاونت فرهنگی دانشگاه باید شاخصه ها و هنجارهای فرهنگی دانشگاه را با اقدامات و برنامه های فرهنگی ارتقا دهد و استادان دانشگاه هم باید تجربه های موفق زندگی خود را به دانشجویان منتقل کرده و در رشد شخصیتی آنان اثرگذار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: باید استعداد دانشجویان کشف شود و بخشی از کارهای فرهنگی دانشگاه در به فعلیت رساندن استعدادها موثر است، در دانشگاه علوم پزشکی فعالیت های فرهنگی اهمیت ویژه ای دارد چون این دانشگاه تربیت کننده نیروهای آینده نظام سلامت کشور است و اگر در مجموعه فعالیت هایی که در بخش فرهنگی انجام می دهیم یک نسل مسوولیت پذیر، متعهد و وامدار به مردم تربیت کنیم، اتفاقات مطلوب و مبارکی در نظام سلامت ما رخ خواهد داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از لحظه ورود دانشجو به دانشگاه یک فرهنگ و ارزش برایش شکل می گیرد تا بتواند در آینده با مردم به خوبی و بر اساس فرهنگ اصیل اسلامی برخورد کند.

شیراوژن افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرده اند که اگر دستگاه های فرهنگی بخواهند به وظیفه خود عمل کنند، باید منش و شخصیت اخلاقی، معنوی داشته باشند.

شیراوژن گفت: ممکن است در بعضی از دانشگاه ها کانون های تضعیف کننده اخلاق و معنویت وجود داشته باشد و بعضی از کارکنان روحیه ناامیدی را به جمع تزریق کنند که در حکم تضعیف اخلاق و معنویت است، و ضروری است این کانون ها شناسایی و مورد تذکر و برخورد قانونی قرار گیرند.

وی افزود: نسبت فعالیت فرهنگی و دانشجویی، همانند نسبت وضو و نماز است که هر ۲ فعالیت باید در کنار هم باشد تا به رشد فکری و اجتماعی دانشجو کمک کند.

بازدید از خوابگاه دانشجویی حضرت فاطمه (س) دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، نشست صمیمانه با دانشجویان و بازدید از ساختمان دانشجویی در حال احداث ۱۵ خرداد از برنامه های معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت به تربت حیدریه بود.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌ حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌ مشهد واقع است.

برچسب‌ها دانشجو تربت حیدریه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشجو تربت حیدریه دانشجو تربت حیدریه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند