Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: این شرکت تخم مرغ و مرغ منجمد برای عرضه در سامانه هوشمند توزیع را تامین می کند.
محسن مردی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با اشاره به این که مهمترین وظیفه این شرکت حفظ ذخایر استراتژیک کشور است، اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام کشور وظیفه تامین مرغ و تخم مرغ را برعهده دارد، در حال حاضر ذخایر استراتژیک مرغ و تخم مرغ در شرایط مطلوب قرار دارد و علاوه بر آن ذخیره جدیدی برای ما تعریف شده که بتوانیم نیاز بخش توزیع هوشمند مرغ و تخم مرغ کشور را انجام دهیم که در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: وظیفه ما تامین و ذخیره سازی مرغ منجمد با قیمت مصوب است که به صورت روزانه در اختیار سامانه هوشمند قرار می دهیم، وظیفه دیگر ما حفظ ذخایر استراتژیک کشور در حوزه جو، کنجاله سویا، ذرت، گوشت قرمز و گوشت مرغ است که تخم مرغ هم به آن اضافه شده است.

بیشتر بخوانید

فیلم/ آغاز عرضه اینترنتی برنج، روغن و شکر
مردی خاطرنشان کرد: روزانه حدود ۳۰۰ گوشت مرغ منجمد در سطح کشور توزیع می شود و این طرح یکی از مهمترین پروژه های وزارت جهاد کشاورزی است و استقبال خوبی هم از آن خواهد شد.

وی با بیان این که مهمترین بخش این طرح آن است که بتوانیم کالاها را با قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسانیم، تاکید کرد: با این طرح هوشمند، واسطه هایی که می توانند در قیمت اختلال ایجاد کنند، حذف خواهند شد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در رابطه با وضعیت نهاده های دامی در کشور خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم با تامین ذخایر نهاده های دامی، در صورتی که کشور با کمبود مواجه شد با تزریق آن به بازار مشکل را برطرف کنیم، بنابراین وظیفه تامین نهاده دامی برعهده ما نیست اما به دلیل تداوم مشکل تامین نهاده، شرکت ذخایر استراتژیک را در اختیار بخش تولید قرار داده و به سرعت با نهاده جدید جایگزین کرده است.

وی افزود: در حال حاضر ذخایر استراتژیک نهاده دامی به صورت کامل در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام وجود دارد و مشکلی از این بابت نداریم.

مردی با بیان این که با دستور وزیر جهاد کشاورزی محدودیت توزیع اقلام اساسی برداشته شده است، عنوان کرد: در همین راستا، ما محدودیتی برای توزیع حتی برای خرده فروشی‌ها نگذاشته ایم و اجناس به اندازه کافی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با اشاره به این که قیمت برای شبکه های توزیع ارزان تر است و قیمت اعلامی مصوب برای مصرف کننده لحاظ می شود، ادامه داد: مرغ ۱۸ هزار تومان و تخم مرغ با قیمت ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان برای شبکه های توزیع درنظر گرفته شده است.

وی افزود: در تهران بیش از ۳ هزار فروشگاه به صورت مستقیم تخم مرغ دریافت می کنند و بیش از یک هزار واحد مرغ دریافتی را به فروشگاه ها می رسانند.

مردی با بیان این که بازار تخم مرغ به آرامش رسیده است، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام به تدریج از بازار تخم مرغ خارج خواهد شد و مرغ هم تا اواخر آذر تولید بهتری خواهد داشت و این شرکت می تواند توزیع ذخایر به بازار را کاهش دهد تا به تولیدکننده آسیب وارد نشود.

وی در رابطه با ذبح دام های آبستن عنوان کرد: اولویت وزارت جهاد کشاورزی حفظ دام مولد است بنابراین نهاده دامی را در اختیار عشایر و واحدهای تولیدی روستایی قرار داده‌ایم اما اگر به هر دلیلی نتوانند دام خود را نگهداری کنند، دام مازاد را حذف می کنیم.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با تاکید بر این که طبق پروتکل های وزارت جهاد کشاورزی، حذف دام مولد ممنوع است و پیگرد قانونی دارد، ادامه داد: ذبح دام مولد در یکی از کشتارگاه های کشور خلاف مقررات بوده و در حال پیگیری این موضوع هستیم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تامین تامین اجتماعی تامین مالی تامین سرمایه مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور ذخایر استراتژیک جهاد کشاورزی مرغ منجمد تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه های کشور است، گفت: نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

به گزارش ایسنا، سردار احمد نورعلی در دیدار با محسن مزجی، رئیس حراست کل وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از همکاری نزدیک کارکنان این وزارت با کارکنان تیپ ویژه تهران در برقراری نظم و امنیت مسابقات ورزشی در استان تهران اظهارکرد: همکاری و همیاری سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف در طول برگزاری مسابقات ورزشی در طول سال باعث ایجاد محیطی امن و عاری از هرگونه تنش بر روی سکوها برای شهروندان عزیز تهرانی شده و پلیس نیز تمام توان و همکاری خود را برای دستیابی به این امر مهم انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه برقرای امنیت و آرامش بر روی سکوهای ورزشگاه‌ها یک کار بسیار تخصصی است افزود: امروزه با پیشرفت علم و فناوری، پلیس نیز در مسیر هوشمندسازی قرار گرفته و در اکثر نقاط نظارت‌های خود را هوشمندانه و سیستمی کرده است که این خود باعث سهولت در رفت و آمد و رضایت کامل شهروندان شده است و از طرفی نیز کیفیت کار پلیس را نیز ارتقاء بخشیده است.

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ ادامه داد: به روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه‌های کشور بوده و نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها  کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

نورعلی صبر و بردباری نیروهای پلیس و دستگاه های اجرایی و نظارتی را در برقراری امنیت در ورزشگاه ها بسیار مهم دانست و تصریح کرد: ورزشگاه بزرگ آزادی با شرایط خاص خود و مسابقات پر تماشاگر خود در طول سال نیازمند حضور پررنگ کارکنان تیپ ویژه تهران بزرگ بوده و در همین راستا کارکنان این فرماندهی از ساعات اولیه قبل از شروع مسابقات در ورزشگاه آزادی حضور یافته و برقراری امنیت را به دست می‌گیرند.

مزجی، مدیرکل وزارت ورزش و جوانان استان تهران ضمن تقدیر از حضور فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ در این وزارتخانه؛ گفت: امنیت، الفبای برگزاری مسابقات ورزشی در جهان است و امروز شاهد برگزاری مسابقات مختلف در استادیوم های ورزشی سراسر کشور هستیم و امنیت این ورزشگاه ها را مدیون حضور پررنگ و همیشگی کارکنان فرماندهی یگان های ویژه انتظامی کشور هستیم.

وی در ادامه این دیدار از حضور همیشگی و به موقع کلیه کارکنان فرماندهی یگان های ویژه انتظامی کشور در برقراری امنیت ورزشگاه های کشور تشکر کرده و گفت: تعاملات خوبی بین فرماندهی تیپ ویژه تهران بزرگ و وزارت ورزش وجود دارد که نتیجه این قبیل ارتباطات نزدیک، منجر به برگزاری هرچه بهتر مسابقات و برقرای امنیت و در نهایت رضایت تماشاگران شده است.

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: قهرمانان واقعی در همه عرصه ها شهدای عزیزمان هستند و امروز هر چه داریم از برکت خون پاک این عزیزان بوده و باید نام و یاد شهدا را به عنوان یک فعالیت فرهنگی به جوانان بیاموزیم زیرا این جوانان، اگر در مسیر درست و فرهنگ سازی دینی قرار بگیرند رهروان حقیقی همان شهدا هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت