Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@01:40:24 GMT

حامد لک در نقش گل‌ساز پرسپولیس!/عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۸۷۶۳

حامد لک در نقش گل‌ساز پرسپولیس!/عکس

پرسپولیس این هفته بازی مهمی را از نفت مسجدسلیمان برد تا فاصله دو امتیازی خود با سپاهان را حفظ کرده و به رده دوم جدول صعود کند، اما سرخ‌پوشان علاوه بر کسب این پیروزی مهم، دروازه خود را هم بسته شده دیدند تا با دو کلین‌شیت به استقبال دربی بروند.

حامد لک پس از اینکه در هفته اول با ضربه پنالتی دروازه‌اش باز شد و نتوانست کلین‌شیت کند، هفته گذشته و در به ترکیب سرخ‌پوشان توانست با یک نمایش خوب دروازه‌اش را برابر صنعت نفت آبادان بسته نگه دارد و در دیدار اخیرشان برابر نفت مسجدسلیمان نیز این روند را ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان بلند قامت پرسپولیس که در ۵ مسابقه این فصل به میدان رفته و ۴ پیروزی همراه سرخ‌پوشان تجربه کرده، در لحظات ابتدایی دیدار این هفته مقابل نفت مسجدسلیمان شوت محکم سجاد حیدری را با واکنش زیبایی مهار کرد و اجازه نداد سرخ‌پوشان در شروع مسابقه عقب بیفتند و پس از آن هم با دو واکنش و سه خروج موفق روز خوبی را پشت سر گذاشت.

لک که در سال اول حضورش در پرسپولیس قهرمانی در لیگ برتر و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد، در این فصل هم به دنبال تداوم نمایش مطمئن خود در دروازه سرخ‌پوشان است، اما این دروازه‌بان در دیدار با نفت مسجدسلیمان در کنار کلین‌شیت، در پایه‌گذاری گل برتری تیمش هم موثر بود.

در دقیقه ۵۱ دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، حامد لک پس از اینکه پاس رو به عقب فرشاد فرجی را دریافت کرد و سه مهاجم حریف را مقابل خود و در کنار مدافعان هم‌دستش می‌دید، تصمیم گرفت با پاس بلند بی‌نقص، توپ را به وحید امیری در جناح چپ برساند تا حرکت او و سه پاس پیاپی سرخ‌پوشان، منجر به گل سه امتیازی برابر نفت شود و شاگردان گل‌محمدی با این کار تیمی به دروازه حریف‌شان برسند.

۲۵۷ ۲۵۱

بیشتر بخوانید: دربی بدون تماشاگر برگزار می‌شود؟

کد خبر 1578589

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر بیست و یکم باشگاه پرسپولیس حامد لک نفت مسجدسلیمان سرخ پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود.

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

258 257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901418

دیگر خبرها

  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟