Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون صمت استان زنجان گفت: در راستای افزایش نظارت بر بازار کالاهای اساسی و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در سطح کلان، از ظرفیت بسیج در استان استفاده خواهد شد. - اخبار استانها -

اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجانضمن تاکید بر اینکه همه واحدهای صنفی موظف به رعایت قیمت‌های مصوب کالاهای خود هستند، تصریح نمود: بر اساس تصمیم‌گیری‌های به عمل آمده در سطح کشور، نظارت بر کالاهای اساسی و مواد غذایی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان شد: این برنامه در سطح استان زنجان هم اجرایی خواهد شد و یکی از ویژگی‌های آن استفاده از ظرفیت بسیج در راستای افزایش تعداد ناظران بازار است که بر این اساس تعداد بازرسان و ناظران بالا رفته و کنترل قیمت‌ها و سایر تخلفات هم آسان‌تر خواهد بود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اجرای طرح ساماندهی نظارت‌ها در استان، افزود: با عملی شدن این طرح، برنامه‌های مختلفی هم پیش‌بینی و انجام می‌گیرد.

مدیرکل نظارت بر نمایش فیلم: هیچ فیلمی توقیف نشده استضرورت کار جهادی در نظارت بر قیمت‌ها / دستگاه‌های نظارتی منتظر گزارشات مردمی نباشندرونق اقتصادی نیازمند تعامل بیشتر بخش تولید با حاکمیت و دستگاه‌های نظارتی است

وی همچنین در زمینه واحدهای صنفی بدون مجوز، اظهار کرد: بر اساس قانون واحدهای فاقد پروانه پس از دریافت اخطار و در صورت عدم اقدام برای دریافت مجوز، پلمب می‌شوند.

مسلمی واحدهای دارای پروانه منقضی را در اولویت برنامه‌های سازمان صمت در راستای ساماندهی و تمدید مجوزها دانست و گفت: 4 هزار واحد صنفی با پروانه منقضی وجود دارد که پالایش این واحدها از دو ماه گذشته شروع شده است.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس قانون همه 4 هزار واحد شناسایی شده، اخطار کتبی دریافت کرده‌اند، یادآور شد: در صورتی که این واحدها، برای تمدید پروانه خود اقدامی نکنند، پروانه کسب آنها باطل و تحت عنوان واحد صنفی فاقد پروانه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد کردلو گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

کد خبر 6089531

دیگر خبرها

  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • استان گلستان در حذف پروانه کسب‌های کاغذی ۴ پله صعود کرد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی