Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@22:15:05 GMT

گلر استقلال برای دربی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۸۹۹۵

انتخاب دروازه بان استقلال یکی از موضوعاتی است که قبل از هر بازی از سوی رسانه ها گمانه‌زنی می‌شود. در شرایطی که با حضور رشید مظاهری و سیدحسین حسینی در استقلال کمتر کسی تصور می‌کرد شانس بازی به علیرضا رضایی جوان برسد اما فرهاد مجیدی رضایی را در 3 مسابقه گذشته تیمش به زمین فرستاد و او نیز عملکرد بدی از خود نشان نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما در آستانه دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس بحث انتخاب دروازه بان آبی ها در این مسابقه یکی از موضوعات مهم تلقی می‌شود. با توجه به اینکه رشید مظاهری به دلیل مصدومیت در تمرینات استقلال حضور ندارد و به احتمال فراوان به دربی 97 نمی‌رسد مجیدی مجبور است از بین رضایی و حسینی دروازه بان تیمش را در دربی انتخاب کند.

با وجود اینکه رضایی در 3 مسابقه گذشته استقلال تنها یک گل دریافت کرد و عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت اما مساله مهم در بازی با پرسپولیس فاکتور تجربه است. معمولا مربیان در مسابقه دربی از بازیکنان باتجربه تر سود می‌برند و حالا به همین خاطر پیش بینی می‌شود سرمربی استقلال نیز در مسابقه با پرسپولیس از دروازه بان باتجربه اش بهره بگیرد.

با توجه به تجربه بالای حسینی و عملکرد خوبش در دربی های گذشته به نظر می‌رسد مجیدی برای مسابقه روز شنبه نیز بار دیگر از کاپیتان دوم تیمش در ترکیب سود ببرد. در دو بازی قبلی که حسینی دروازه بان استقلال در دربی بود این تیم موفق به برد سرخ‌پوشان در ضربات پنالتی شد و حالا به نظر می رسد او بار دیگر حضور مقابل پرسپولیس را تجربه کند.

بی تردید سرمربی استقلال حساب خاصی روی تجربه حسینی و عملکرد خوبش در بازی های گذشته دربی باز کرده و اگر او را درون چارچوب قرار بدهد انتظار عملکرد خوب خواهد داشت. در این شرایط رضایی نیز دوباره نیمکت نشین می‌شود و منتظر فرصتی می‌ماند تا دوباره بتواند برای تیمش به میدان برود.

 

منبع: منیبان

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دربی استقلال فرهاد مجیدی رشید مظاهری علیرضا رضایی دربی پایتخت سیدحسین حسینی دربی97 دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینیوم در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده، امیرحسین صدقی، علی اصغر صادقی، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل، محمدحسین فلاح، فرشید اسماعیلی و علی قربانی

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، امیر نوری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی زاده، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان و شروین بزرگ

پیش از آغاز بازی باشگاه پیکان، با اهدای گل و تابلو فرش، از مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک تقدیر شد. رضا گنجی جویباری نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پیکان در این مراسم حضور داشت. حسینی پیش از این سرمربی پیکان بود.

بازی در ابتدا آرام دنبال شد و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود. در دقیقه ۱۹ نخستین موقعیت جدی بازی برای تیم پیکان شکل گرفت و سانتر فرشید اسماعیلی با ضربه سر آزاده همراه شد و باز هم به شکلی خطرناک و با فاصله‌ای کم از دروازه آلومینیوم، به بیرون رفت.

بازیکنان آلومینیوم در نیمه اول حمله‌ای را روی دروازه پیکان تدارک ندادند و در اواخر نیمه اول، حامد پاکدل فرصتی را به دست آورد که می‌توانست با احمد گوهری تک به تک شود اما قدر این فرصت را ندانست تا بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام برسد.

نیمه دوم هم همانند نیمه اول موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها به وجود نیامد و در دقیقه ۷۴ علی قربانی در محوطه جریمه آلومینیوم سرنگون شد که کادر فنی پیکان معتقد به پنالتی بودند اما داور نظری دیگری داشت و دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۸۲ کرنر برای آلومینیوم شکل گرفت و روی پاس امین جهان کهن، عارف حاجی عیدی با ضربه سری دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد و حساب کار یک بر صفر به سود آلومینیوم شد.

با کسب این پیروزی آلومینیوم، ۳۴ امتیازی شد و موقتاً به رده هشتم جدول صعود کرد و تیم پیکان هم با ۲۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول باقی ماند.

کد خبر 6098520

دیگر خبرها

  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد