Web Analytics Made Easy - Statcounter

دربی 97 نزدیک است و در همین راستا به برخی نکات در خصوص تاریخچه دربی ها پرداختیم

در تاریخ دربی بازیکنان بسیار زیادی پیراهن هر 2 تیم پرسپولیس و استقلال را بر تن کرده اند اما در این میان مربیانی هم هستند که در هر 2 تیم پرسپولیس و استقلال حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، ولی الله صالح نیا اولین مربی فوتبال بود که به طور مشترک در هر 2 تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال حضور پیدا کرد، او که در سال 61 به تیم پرسپولیس آمده بود در سال 67 از این تیم جدا شد و در سال 68 به تیم استقلال پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالح نیا که اولین مربی بدنساز تخصصی در فوتبال ایران بود، بعدها سرمربی تیم های ملی مختلف ورزشی شد و در 18 تیم ملی از جمله تیم ملی ایران فعالیت کرد.

بعد از صالح نیا مربیان دیگری هم حضور مشترکی را در هر 2 تیم استقلال و پرسپولیس داشته اند که از معروف ترین آن ها می توان به تئودی یونک، محمدعلی یحیوی، بهزاد غلامپور و... اشاره کرد.

البته بازیکن های دیگری هم داشته ایم که در مقطعی مربی تیم دیگر بوده اند، از جمله بیژن ذوالفقارنسب که بازیکن پرسپولیس و سرمربی استقلال بوده است و مسعود معینی که در استقلال بازی و در پرسپولیس مربیگری کرده است، از این دست بین کمک مربیان به تعداد بیشتری بر می خوریم که مجید نامجو مطلق با حضور در تیم پرسپولیس و حضور روی نیمکت استقلال از مهم ترین ها بوده اما قطعا مشهور ترین مرد این فهرست، ناصر ابراهیمی است که زمانی بازیکن تاج بود و سالها در تیم پرسپولیس به عنوان مربی در زمان حضور علی پروین فعالیت کرد.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! نادر فریادشیران: چرا شماره های 7 و 9 بازیکنان تیم ملی تغییر می کند؛ اگر نفسش حق است، دعا کند دریاچه بختگان یا هامون پرآب شوند قانون جدید امارات، آینده قائدی و نوراللهی را به خطر انداخت / گزارش رسانه اماراتی حمله سارقان مسلح به گابریل ماگالاش؛ مقاومت مدافع آرسنال هفتمین توپ طلای لیونل مسی در موزه بارسلونا قرار خواهد گرفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از جدایی خمز از تراکتور، مدیران این باشگاه هنوز نتوانستند مجوز‌های لازم را برای حضور یحیی گل محمدی دریافت کنند و بعید است یحیی بتواند حداقل این هفته تراکتور را در بازی حساس مقابل استقلال همراهی کند.

حمید مطهری، محمد نصرتی و محمد عسگری فعلا کادرفنی تراکتور را تشکیل می‌دهند و قرار است به زودی مربی سابق پرسپولیس هم به این کادر اضافه شود.

حسن تشکری نیا مربی بدنسازی که یحیی او را به پرسپولیس آورد تا در کنار لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی قرار بگیرد و کار کند، گزینه تراکتوری‌ها برای حضور در این تیم است و گویا توافقات لازم هم در این خصوص انجام شده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس