Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس جهاددانشگاهی استان کرمان از جذب همکار داوری و میانجی گری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی بازمانده با بیان اینکه اداره کل توسعه امورمیانجی گری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف با استناد به مجموعه مقررات، آیین نامه ها و اسناد بالادستی بخصوص مفاد فصل سوم سند تحول قضائی و آئین نامه میانجی گری در امور کیفری از میان واجدین شرایط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجی گری دعوت به همکاری کرده است، ادامه داد: فرآیند ثبت نام این موضوع از روزسه شنبه ۱۸ آبان ماه شروع و تا ۵ آذرماه ادامه داشت که مجموعاً ۱۷۸۲ نفر در استان کرمان جهت شرکت در آزمون نام نویسی نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان با اشاره به روش‌های جذب گفت: جذب همکاری به دو صورت آزمونی و غیرآزمونی انجام می شود و مجموع ظرفیتهای در نظر گرفته شده برای ۳  حوزه حدود ۲۵ هزار نفر در سطح کشور می باشد.

بازمانده در ادامه اظهار کرد: در روش آزمونی ۳ نوع آزمون برای جذب برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند در یکی از سه حوزه داوری- داوری تخصصی خانواده و میانجی گری در آزمون ثبت نام کرده اند.

وی تاکید کرد: داوطلبان با داشتن حداقل مدرک سطح ۲ حوزه یا مدرک کارشناسی در یکی از رشته های مرتبط از جمله حقوق، فقه و الهیات (گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی) توانسته اند برای ثبت نام در آزمونهای داوری، داوری تخصصی خانواده و میانجی گری اقدام و فارغ التحصیلان مقطع  کارشناسی و بالاتر رشته های روانشناسی – جامعه شناسی، علوم تربیتی، مشاوره، مددکاری اجتماعی و مطالعات خانواده صرفاً مجاز به شرکت در آزمونهای میانجی گری و داوری  تخصصی خانواده می باشند.

بازمانده شرط پذیرش در آزمون کتبی را کسب حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون عنوان کرد و گفت: حداکثر ۲ برابر جذب جهت بررسی مدارک و انجام مصاحبه به مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه معرفی خواهند شد.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با اشاره به نحوه جذب غیر آزمونی تاکید کرد: برخی از داوطلبان، بدون آزمون و براساس شرایط خاصی که در دفترچه راهنمای ثبت نام به تفصیل شرح داده شده است توانسته اند نسبت به ثبت نام غیر آزمونی اقدام و مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایند.

وی ادامه داد: در روش جذب بدون آزمون، سوابق تحصیلی، سوابق شغلی و حرفه ای و تطبیق شرایط (ویژه مؤسسات داوری موجود) مورد بررسی قرار می گیرد که این فرآیند توسط مرکز توسعه حل اختلاف انجام می گیرد و پس از انجام محاسبات و امتیازات در نظر گرفته شده، در صورت داشتن شرایط احراز افراد جهت مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با اشاره به زمان برگزاری آزمون گفت: براساس برنامه زمانبندی صورت گرفته، آزمون در تاریخ ۲۶ آذر ماه برگزار خواهد شد و چنانچه بنابر شرایط تغییری در زمان آزمون ایجاد شود، مراتب به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میانجیگری رییس جهاد دانشگاهی مرکز توسعه حل اختلاف میانجی گری استان کرمان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس در حال بررسی طرح اسرائیل برای تبادل اسرا

عضو ارشد حماس تاکید کرد: پاسخ به جوابیه اسرائیل همچنان در حال بررسی است.

به گزارش ایرنا، عزت الرشق بار دیگر گفت: هیچ گونه اظهارنظری به نام خود یا منتسب به منابعی در آن درباره پاسخ رژیم صهیونیستی که از کشور‌های میانجی (مصر و قطر) را دریافت کرده‌ایم، نداده است و پاسخ به جوابیه اسرائیل همچنان در حال بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که برخی رسانه‌های اسرائیلی از انتشار این جوابیه منتشر کرده‌اند، با هدف تشویش اذهان و آشوب آفرینی انجام شده است.

 

«خلیل الحیه» معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه بامداد شنبه اعلام کرد که این گروه همان روز پاسخ رسمی دشمن صهیونیستی را در خصوص پیشنهاد جدید برای مذاکرات دریافت کرده است.

الحیه افزود: جنبش اقدام به بررسی این پیشنهاد خواهد کرد و پس از اتمام بررسی‌ها، حماس پاسخ آن را ارسال خواهد کرد. این مقام حماس افزود که این پیشنهاد برای مذاکرات ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین ماه) تقدیم میانجی‌گران مصری و قطری شده بود.

دیگر خبرها

  • حماس در حال بررسی طرح اسرائیل برای تبادل اسرا
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • کشف بیش از ۴۴۰۰ سلاح گرم در کرمان
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند