Web Analytics Made Easy - Statcounter

برق رسانی به یک روستا در پلدختر

رییس اداره برق معمولان گفت: ۱۰۰ میلیون تومان برای برق دارشدن روستای صیادمنصور آمیران کوشکی از توابع این بخش هزینه شده است.

"علی محمودی" اظهار کرد: یک دستگاه پست ۵۰ کیلوولت برای تقویت ولتاژ برق این روستا نصب شد که با افتتاح آن ۱۴ خانوار از نعمت برق برخوردار شدند.

دستگیری سارقان کابل مخابراتی در پلدختر 

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل های شرکت مخابرات در نقاط حاشیه ای این شهرستان، موضوع در دستور کار پاسگاه انتظامی جایدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ "علی امانی" اظهار کرد: در این راستا سه سارق شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات فنی پلیس و رویارویی با مستندات، به ۲ فقره سرقت کابل های مخابراتی در اطراف شهر پلدختر اعتراف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی از این سارقان ۱۵۰ متر کابل و چند عدد سیم چین بزرگ کشف کردند.

معرفی ۲۱۶ صنعتگر لرستانی برای اخذ تسهیلات به بانک

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: ۲۱۶ صنعتگر استان برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک های عامل معرفی شدند.

سید امین قاسمی افزود: در مرحله اول، پایش و صحت‌سنجی فعالان این رشته توسط جهاد دانشگاهی انجام، سپس اسامی به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شد.

وی ادامه داد: عمده رشته‌های گلیم‌بافی، ماشته‌بافی، حرمی‌بافی، قلم‌زنی، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی و تولیدات دست‌دوز مشمول دریافت این تسهیلات می‌شوند.

آمادگی جهاد دانشگاهی لرستان برای چاپ کتاب های علمی

رییس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: کتاب های علمی و دانشگاهی توسط این نهاد چاپ و نشر می شود.

امین سلاحورزیان اظهار داشت: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی لرستان با کادری مجرب و متخصص آمادگی کامل دارد تا در زمینه چاپ و نشر کتب علمی و دانشگاهی با پژوهشگران و دانشگاهیان استان همکاری داشته باشد.

وی گفت: علاقه‌مندان به چاپ کتاب‌های علمی و دانشگاهی می‌توانند با این انتشارات به شماره ۳۳۲۱۴۷۳۳-۰۶۶ تماس گرفته و از مراحل ارزیابی و چاپ کتاب مطلع شوند.

برچسب‌ها سازمان جهاد دانشگاهی پلدختر میراث فرهنگی انتظامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی پلدختر میراث فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی پلدختر میراث فرهنگی انتظامی لرستان جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل نیکروز سلیمانی اظهار کرد: ۲ نفرآقا و خانم غیربومی که اقدام به سرقت و کش روزنی طلا از طلا فروشی‌های سطح شهرستان‌های پارس اباد و مشگین شهر کرده بودند، با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا‌های مسروقه از آنها کشف شد.
وی افزود: در حال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کرده‌اند و در این زمینه پرونده قضائی تشکیل شده و بررسی‌های بیشتر دراین خصوص ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • سرقت میلیاردی از مترو تهران
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • (تصاویر) دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد