Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@09:04:09 GMT

فرماندار جدید اهواز معارفه شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۹۱۲۴

فرماندار جدید اهواز معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مراسم تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست جدید فرمانداری اهواز با حضور استاندار خوزستان برگزار شد.

مسعود فلاحی سرپرست جدید فرمانداری اهواز در این مراسم اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در مقابل دشمن بایستیم باید به مردم خدمت کنیم مردمی که در همه دوره‌ها سختی کشیدند و پای انقلاب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم در انتخابات گذشته به رئیس جمهور و دولتی انقلابی رای دادند تا شاهد روی کار آمدن مدیریت جهادی باشند؛ از خداوند می‌خواهم این سرباز این مردم باشم و به وصیت شهدا عمل کنم.

فرماندار جدید اهواز گفت: از ظرفیت‌ها و نظرات نخبگان و اهل قلم و رسانه درخصوص مسائل مختلف استفاده خواهیم کرد؛ همه تلاش خود را برای آبادی اهواز به کار می‌گیریم د همه باید کمک کنند تا به اهواز خدمت کنیم.

فرمانداری را فعال کردم

جمال عالمی نیسی فرماندار پیشین اهواز در این مراسم با اشاره به مناصب و فعالیت‌های خود در طول ۳۷ سال گذشته، اظهار کرد: در این مدت تلاش کردم خودم را از مردم جدا نکنم و خدمتگزار مردم و نظام اسلامی باشم.
 
وی افزود: خداراشاکرم هر دو جناح سیاسی بنده را قبول دارند و بعد از گذشت ۳۷ سال خدمت و سربازی ولایت، روسفید از مناصب دولتی خداحافظی می‌کنم.

فرماندار سابق اهواز عنوان کرد: موفق شدیم جایگاه فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان را تقویت کنیم و از فرمانداری منفعل به فرمانداری فعال و تاثیرگذار تبدیل کنیم؛ تصمیم‌هایی گرفتیم که کسی جرات اتخاذ آن را نداشت.

وی گفت: در سه سال گذشته ۱۰۰ روستا بهسازی و ۳۵ روستای اهواز آسفالت شدند که اقدامی بی سابقه بود.

عالمی نیسی افزود: از زمین و زمان در این ۳ سال اتفاقات مختلفی رخ داد و در سیل ۹۸ و چند نوبت آبکرفتگی شدید، چندین روز بی خوابی کشیدیم.ا

نتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز خوزستان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور وارد لرستان شد

 احمد وحیدی به منظور حضور در مراسم معارفه ی استاندار لرستان وارد این استان شد.

در این راستا وزیر کشور عصر امروز در مراسم معارفه ی استاندار لرستان و تقدیر از خدمات فرهاد زیویار استاندار پیشین استان در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان حضور پیدا خواهد کرد.

روز یک شنبه دوم اردیبهشت ماه با تصویب هیأت دولت ابوطالب شفقت به عنوان استاندار لرستان منصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق