Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:06:09 GMT

رونمایی از کتاب «اختران روشن» در دهدشت

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۹۲۵۴

رونمایی از کتاب «اختران روشن» در دهدشت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از کتاب اختران روشن با موضوع زندگینامه شهدای سادات امامزاده یحیی (ع) به نویسندگی حاج سید محمدیار خاضع رونمایی شد.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در آیین رونمایی از کتاب اختران روشن و یادواره کبوتران خونین بال یک آشیانه در دهدشت به تشریح خصوصیات بارز شهدا پرداخت و اظهار کرد: وقتی یک انسان اندیشه او الهی شد و در میدان جنگ قرار گرفت شهادت نصیب او می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروزه به برکت خون شهدا علی رغم همه مشکلات، ایران اسلامی یکی از جبهه های مقاومت را تشکیل داده است و توطئه‌های دشمن روز به روز در حال خنثی شدن هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات امروز در جامعه زیاد است اما باید صبر کنیم گفت: صبر به معنای سکوت نیست صبر به معنای ایستادن همراه تدبیر بدون قانون شکنی که دشمن از آن سواستفاده می کند است.

سید محمدیار خاضع نیز در این آیین اظهار کرد: اگر امروزه در جوامع با انواع آسیب‌های اجتماعی مواجه هستیم بخاطر سستی و کاهلی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش ایسنا؛ نویسنده کتاب اختران روشن از توسل به اهل بیت، ساده زیستی، بصیرت، ولایتمداری، دشمن شناسی، صله رحم و امر به معروف و نهی منکر به عنوان بخشی از خصوصیات خاص شهدای کتاب اختران روشن نام برد و تصریح کرد: اگر سبک زندگی شهدا را ادامه می دادیم امروز شاهد اینهمه بی عدالتی و رانت در جامعه نبودیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد كهگيلويه دهدشت یادواره شهدا رونمایی از کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»

سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»

دیگر خبرها

  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود