Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - تیم راه‌یاب ملل مریوان با نتیجه ۳ بر یک حریفش را راهی خانه خود کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» عصر امروز با هفت دیدار در شهرهای مریوان، تهران (سه دیدار)، ورامین، یزد و رامسر پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها در حالی برگزار شد که تیم‌های راه‌یاب ملل مریوان به‌عنوان نماینده استان کردستان، اصفهان، شهداب یزد، لبنیات هراز آمل، شهرداری ارومیه، هورسان رامسر و پیکان تهران در هفته یازدهم لیگ برتر مردان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

 در این رقابت‌ها تیم راه‌یاب ملل مریوان برابر تیم شهرداری گنبد در ورزشگاه زاگرس این شهر با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست یافت؛ ست اول با نتیجه (22 بر 25)،‌ ست دوم (32 بر 30)،‌ست سوم (25 بر 17) و ست چهارم (25 بر 22) به پایان رسید.

براساس این گزارش؛ نتایج کامل هفته یازدهم لیگ برتر مردان به شرح زیر است: سایپا تهران یک – فولاد مبارکه سپاهان 3 (22 بر 25، 25 بر 22، 20 بر 25 و 18 بر 25)؛ فولاد سیرجان ایرانیان یک – لبنیات هراز آمل 3 (26 بر 28، 21 بر 25، 30 بر 28 و 14 بر 25)؛ شهرداری ورامین 2 – شهرداری ارومیه 3 (25 بر 20، 26 بر 24، 21 بر 25، 19 بر 25 . 6 بر 15)؛ شهداب یزد 3 – آذرباتری ارومیه صفر (25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 17)؛ راه‌یاب ملل مریوان 3 – شهرداری گنبد یک (22 بر 25، 32 بر 30، 25 بر 17 و 25 بر 22)؛ هورسان رامسر 3 – مس رفسنجان 2 (19 بر 25، 19 بر 25، 25 بر 21، 25 بر 23 و 15 بر 12) و پیکان 3 – پاس گرگان یک (25 بر 23، 25 بر 17، 19 بر 25 و 25 بر 23).

لیگ برتر والیبال| پیکان بر پاس گرگان غلبه کرد/ آماده‌باش سیرجان برای جام باشگاه‌های جهانلیگ برتر والیبال| کامبک شهرداری ارومیه و هورسان در هفته یازدهم

جدول لیگ برتر مردان در پایان هفته یازدهم در حالی شخص ذه که فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با 11 برد و 32 امتیاز در جایگاه نخست؛ شهرداری ارومیه با 9 برد و 26 امتیاز در رده دوم و پیکان تهران با هفت برد و 20 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده و تیم‌های راه‌یاب ملل مریوان / هفت برد و 20 امتیاز؛ لبنیات هراز آمل / هفت برد و 19 امتیاز؛ شهداب یزد / 6 برد و 17 امتیاز؛ شهرداری گنبد / پنج برد و 16 امتیاز؛ فولاد سیرجان ایرانیان / پنج برد و 13 امتیاز؛ هورسان رامسر / چهار برد و 14 امتیاز؛ پاس گرگان / چهار برد و 13 امتیاز؛ شهرداری ورامین / چهار برد و 13 امتیاز؛ مس رفسنجان / سه برد و 11 امتیاز؛ سایپا تهران / سه برد و 10 امتیاز و آذرباتری ارومیه / دو برد و هفت امتیاز در رده‌های دیگر قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/481/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه یاب ملل مریوان شهرداری ارومیه شهرداری گنبد هفته یازدهم برتر مردان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند

شهردار ارومیه با بیان اینکه کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند، گفت: شهرداری ارومیه به این رکن مهم و اصلی توجه ویژه داشته و همواره رفاه آنها دغدغه مجموعه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین مهدی‌زاده امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر از کارگران تلاشگری که در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری ارومیه به عنوان بازوان اجرایی در کنار مجموعه ستادی؛ رفاه شهروندی را رقم زده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند، افزود: شهرداری ارومیه به این رکن مهم و اصلی توجه ویژه داشته و همواره رفاه آنها دغدغه مجموعه است.

شهردار ارومیه اعتلا و پیشرفت هر جامعه‌ای را از قِبل دستان پُرتوان قشر کارگر عنوان کرد و گفت: توسعه شهر ارومیه نیز در گرو تلاش‌های کارگران زحمت‌کش مدیریت شهری است.

مهدی‌زاده ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بودجه سال‌جاری همچنین ظرفیت‌های قوانین بالادستی قدردان زحمات کارگران مدیریت شهری خواهیم بود.

در ادامه مراسم گرامیداشت از کارگران نمونه سازمان‌های خدمات‌رسان و دیگر سازمان‌های تابعه شهرداری ارومیه با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شده و در پایان این جشن نیز به قید قرعه به ۵۰ نفر از کارگران خدوم شهرداری ارومیه سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا شد.

کد خبر 750228

دیگر خبرها

  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال